Heineken România a dat publicității un raport privind rezultatele pe anul 2014. Compania se referă la obiectivele Agendei de Sustenabilitate "Brewing a Better World" , iar cifrele arată că acestea s-au îmbunătățit, față de anul precedent.
Ca repere cheie în Raportul de Sustenabilitate pe anul 2014, un comunicat oficial notează că:
• Peste 70% din ingredientele folosite în producerea berii provin acum din România
• Investiţia în comunităţile locale, prin programul HEINEKEN pentru Comunităţi, a depăşit 1.6 milioane lei. Fondurile s-au îndreptat spre Constanţa, Craiova, Târgu Mureş şi Miercurea Ciuc, oraşele în care compania deţine fabrici de bere
• Peste 70.000 de oameni au fost informaţi despre consumul responsabil şi riscurile abuzului de alcool prin Programul AlcoHelp dezvoltat în parteneriat cu ALIAT
• Peste 216.000 de tone de produse electronice au fost reciclate datorită parteneriatului nostru cu Green WEEE
• Toate fabricile noastre au staţii de tratare a apei uzate, din dorinţa de a proteja mediul şi resursele de apă
• Sănătatea şi siguranţa angajaţilor noştri rămâne prioritatea numărul 1.
„Unul dintre principiile după care ne ghidăm este să ne dezvoltăm compania în mod sustenabil. Credem că asta ne permite, pe termen lung, să aducem un plus de valoare comunităților în care ne desfășurăm activitatea, partenerilor, consumatorilor și angajaților noștri. Brewing a Better World este o prioritate de business pentru noi, iar atingerea obiectivelor de sustenabilitate pe anul trecut este rezultatul energiei pe care toţi angajaţii companiei o depun în mod constant în această direcţie", spune Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu