HEINEKEN România susține și promovează consumul responsabil și reducerea efectelor negative ale abuzului de alcool.
Acestea sunt o prioritate pentru noi, în fiecare zi, în toate acțiunile noastre, atât la nivel de brand, cât și la nivel de companie, spun reprezentanții companiei.
Înca din 2009, investim împreună cu partenerii noștri de la ALIAT în inițiative complexe și integrate menite să prevină și să trateze abuzul de alcool, prin programul Alcohelp. In cei 6 ani de activitate am reusit sa informam peste 70.000 de persoane cu privire la riscurile abuzului de alcool.
Dezvoltat inițial ca fiind primul program din țara noastră ce oferea tratament online pentru persoanele care abuzează de alcool, Alcohelp (www.alcohelp.ro) a devenit prima campanie din România de informare și testare menționată de Organizația Mondială a Sănătății, în raportul său global din 2013.
[citeste si]
De-a lungul timpului, Alcohelp a adus în România programe inovatoare pentru reducerea efectelor negative asociate abuzului de alcool, acoperind atât mediul online și offline. Cel mai recent exemplu este prima intervenție de reducere a riscurilor (harm reduction) asociate abuzului de alcool desfășurată în spații recreative (Vama Veche, Padina Fest).
Mai multe informații despre rezultatele eforturilor noastre în direcția susținerii și promovării consumului responsabil în ultimii 6 ani poți găsi în infograficul de mai jos:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News