Jurnalistul Radu Herjeu a realizat un comentariu, pe Facebook, referitor la subiectul facturii uriașe la energie primită de Mihai Șora.
„Și iată cum se elucidează și misterul facturii uriașe primite de Mihai Șora, deși n-are televizor, aer condiționat, iar frigiderul e unul scund, cel mai scund, cât să ajungă pentru două persoane. Timp de doi ani, domnia sa a plătit doar consumul estimat, nu a dat niciodată indexul, iar acesta nu a putut fi citit, pentru că lucrătorii Enel nu au putut intra în casă.
Așadar, vin cam 270 de lei pe lună. Ceea ce, oricum, e enorm. Eu n-am plătit mai mult de 130 de lei pe lună în acești doi ani, și am și televizor, și frigider înalt, și aer condiționat.
Oricum ar fi, sper că prietenii haștagiști/sălvătoriști ai domnului Șora au sărit să-l liniștească și să-i explice ce mană cerească a fost, totuși, liberalizarea tarifelor la energie. Dă dreapta! PS. Aceeași situație și la Marius Manole. Sunt sigur că ei au înțeles perfect cum e cu mersul societății, justiție independentă, penalii etc, doar cu un banal index și o amărâtă de regularizare, nu!”, a scris Radu Herjeu.
"Un bec mititeluț, la masa de scris: "economic" i se spune. Un frigider A+++, Zanussi, și el mititel (cel mai scund din comerț). Un laptop HP (care stă să-și dea obștescul sfârșit, dar care nu a fost vreodată, în lunga lui viață, energivor). O tabletă cu măr. Un telefon mobil. O mașină de spălat rufe (de care nu abuzăm, fiind – de la natură – mai sobri și curăței). Atât. NU televizor. NU aer condiționat.NU mașină de cafea. NU alte electrocasnice (cum ar fi mașina de tocat firul de leuștean în patru).
Din când în când, recunosc, un pipi/kk scurt la baie, cu becul aprins. 6, 096,99 lei (șase mii nouăzeci și șase și nouăzeci și nouă centime) de plată la ENEL – factura cu ID 42005859787. Data scadentă: 28.09.2022. Este pentru prima dată când mă izbesc de un asemenea elefant. Cum să fac?", a scris Mihai Șora pe contul său de Facebook.
Poziție Enel Energie Muntenia:
“Enel Energie Muntenia a emis pe numele domnului Mihai Șora o factură de regularizare care reflectă consumul real înregistrat în perioada respectivă (octombrie 2020 - august 2022), când nu s-au putut efectua citiri de contor, din cauza lipsei de acces în locuință (unde este amplasat acesta). Asigurăm toți clienții că verificăm modul de facturare și îl adaptăm continuu, astfel încât el să reflecte corect modificările legislative numeroase și la intervale scurte de timp în domeniul energiei. De asemenea, îndrumăm clienții să transmită lunar indexul lor de consum de energie și să asigure accesul la contor pentru citire, astfel încât facturarea să reflecte consumul lor real.”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu