Preţul, designul şi culoarea sunt principalele criterii de achiziţie ale românilor în ceea ce priveşte obiectele sanitare. Astfel, potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de bricolaj şi grădinărit, clienţii alocă, în medie, 100 de lei pentru înlocuirea lavoarului şi a vasului de toaletă.
“În general, clienţii români pun accent pe design, preţ şi culoare când vine vorba de alegerea obiectelor sanitare din baie. Pentru a-şi înlocui lavoarul şi vasul de toaletă aceştia plătesc, în medie, aproximativ 100 de lei, costul crescând odată cu gradul de exclusivitate al produsului şi cu inovaţiile aduse”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.
Potrivit reprezentantului companiei, produsele albe se află în topul preferinţelor românilor când vine vorba de înlocuirea obiectelor sanitare, cele colorate fiind achiziţionate preponderent în zona rurală. În ceea ce priveşte lavoarele, cele încorporate în blatul mobilierului pentru baie sunt tot mai des achiziţionate. De asemenea, 35% dintre români optează pentru vasele de toaletă cu rezervor ceramic, în detrimentul celor cu rezervor de plastic, deşi cele din urmă au un preţ mai accesibil.
Printre cele mai bine vândute mărci de obiecte sanitare pentru baie din cadrul magazinelor Hornbach se numără şi cea proprie, Jungborn, care cuprinde o gamă variată de lavoare, căzi, cădiţe de duş şi vase de toaletă realizate din ceramică şi acril. Acestea au un raport calitate-preţ excelent şi o rezistenţă îndelungată în timp. Pe lângă calitatea ridicată a produselor, Jungborn oferă clienţilor o garanţie de până la 30 de ani şi un design clasic, elegant şi exclusivist care se potriveşte perfect în fiecare baie. În plus, toate produsele din această gamă sunt testate regular după cele mai înalte standarde de calitate.
90% dintre români fac montajul cu un instalator
În ceea ce priveşte montajul obiectelor sanitare, reprezentantul companiei a declarat că peste 90% dintre clienţii Hornbach apelează la ajutorul montatorilor specializaţi când îşi înlocuiesc obiectele sanitare.
Când vine vorba de durata de viaţă a obiectelor sanitare din baie, românii aleg să facă înlocuiri la aproximativ zece ani, principalele motive de renovare fiind uzura produselor sau dorinţa de modernizare. Piesele cu durata de viaţă cea mai scurtă sunt rezervoarele, mecanismele speciale pentru alimentare şi lavoarele, care se pot deteriora sau chiar sparge.
În cadrul magazinelor Hornbach, departamentul de obiecte sanitare pune la dispoziţie clienţilor o gamă largă de produse destinate amenajării băi, aceştia având posibilitatea de a alege dintr-un sortiment bogat de peste 800 de accesorii, produse şi mobilier pentru baie.
“Pe lângă gama variată de produse, departamentul nostru de obiecte sanitare pune la dispoziţia clienţilor şi o serie de servicii personalizate, precum cele de comenzi speciale sau de montaj, astfel aceştia economisind timpul pe care în mod normal ar trebui să îl aloce pentru găsirea unui instalator”, a mai adăugat Mugurel-Horia Rusu.
În plus, în luna octombrie, Hornbach va prezenta într-o zonă special amenajată în toate cele cinci magazine o multitudine de produse necesare amenajării băii, printre care lavoare, vase de toaletă şi instalaţii sanitare de cea mai bună calitate. Mai mult, specialişti Hornbach vor oferi consiliere tuturor clienţilor, îndreptându-i pe aceştia spre cele mai bune opţiuni şi oferindu-le sfaturi în ceea ce priveşte montajul.
Avantajele cultivării plantelor decorative care purifică aerul
Tot pe parcursul lunii octombrie, în toate magazinele Hornbach va avea loc şi o expoziţie de plante decorative care purifică aerului. Printre cele mai cunoscute specii de astfel de plante se regăsesc Areca, Ficusul benjamina, Dracaena, Spatiphyllium (crinul păcii), Philodendronul (monstera), Scindapsus aureus (epipremnum), Planta păianjen (chlorophytum elatum) şi Feriga (nephrolepis obliterate).
“Pe lângă faptul că sunt frumoase, aceste plante ajută la reîmprospătarea aerului din casă întrucât eliberează oxigen, filtrează poluanţii, dioxidul de carbon şi cresc gradul de umiditate atmosferică. Dintre acestea, Filodendronul (Philodendron), Planta Păianjen (Chlorophytum Comosum) şi Golden Pothos (Epipremnum Aureum) au fost etichetate drept cele mai eficiente în eliminarea moleculelor de formaldehidă”, a mai spus Directorul General al Hornbach România.
Potrivit acestuia, pentru a se testa capacitatea de filtrare a aerului, fiecare plantă folosită în cadrul cercetării a fost închisă într-o cameră unde s-au injectat produse chimice, studiile demonstrând că atât frunzele plantelor, cât şi rădăcinile acestora şi bacteriile din sol sunt importante în procesul de eliminare a vaporilor toxici.
În ceea ce priveşte îngrijirea acestor specii, plantele care purifică aerul sunt uşor de întreţinut. Întrucât provin dintr-o zonă cu climat tropical, acestea preferă semiumbra şi o atmosferă umedă, pulverizarea zilnică cu apă fiind una dintre principalele responsabilităţi ale unei persoane care deţine o astfel de plantă.
Preţul mediu al unei plante care purifică aerul se ridică la aproximativ 19,99 de lei.
“Suntem încă la început de drum pe acest segment. Hornbach a mai promovat în urmă cu câţiva ani acest concept şi a fost primit foarte bine de către clienţi, însă, sperăm ca treptat aceştia să fie tot mai interesaţi de plantele ce purifică aerul“, a încheiat Mugurel-Horia Rusu.
Despre Hornbach România
Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie şi se numără printre liderii de pe piaţa magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa.
Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 ţări europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), operând 140 de magazine.
În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment deţine trei magazine în Bucureşti (Berceni, Militari şi Baloteşti), unul în Braşov şi unul în Timişoara.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu