Preferinţele românilor în materie de amenajări interioare se schimbă, adaptându-se tendinţelor de peste hotare. Astfel, atunci când vine vorba de amenajarea pardoselii, tot mai mulţi aleg parchetul stratificat, în culori deschise şi cu plăci de dimensiuni mari, potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit.
Preferinţele românilor în materie de amenajări interioare se schimbă, adaptându-se tendinţelor de peste hotare. Astfel, atunci când vine vorba de amenajarea pardoselii, tot mai mulţi aleg parchetul stratificat, în culori deschise şi cu plăci de dimensiuni mari, potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit.
“Parchetul stratificat este tot mai des ales de români, în special cel din stejar, datorită proprietăţilor sale şi a multiplelor avantaje faţă de cel din lemn masiv sau cel laminat”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.
Conform declaraţiilor acestuia, parchetul stratificat nu ”lucrează în timp”, comparativ cu cel din lemn masiv, a cărui stabilitate dimensională depinde de umiditatea lemnului. De asemenea, este mai rezistent la umiditate decât cel din urmă, foarte rezistent la zgârieturi şi cu un aspect elegant.
”În ceea ce priveşte achiziţiile de parchet stratificat, cel mai căutat tip este cel triplustratificat, cu un strat nobil din lemn natural de 3,5 mm. Acesta are avantajul de a fi folosit pentru încălzirea prin pardoseală, spre deosebire de cel din lemn masiv”, a completat Mugurel - Horia Rusu.
Românii preferă montajul cu profesionişti
Deşi parchetul este uşor de montat, românii preferă să îşi amenajeze pardoseala cu o echipă profesionistă şi să primească o garanţie pentru lucrare, întrucât un montaj neconform generează costuri mult mai mari în timp.
”Recomandarea noastră este ca, în momentul în care se decid să achiziţioneze parchetul, clienţii să ia în considerare aspecte precum garanţia, sistemul de îmbinare, stratul suport, dacă se pretează la încălzirea prin pardoseală sau ce soluţii de curăţare şi îngrijire sunt potrivite”, a adăugat Directorul General al Hornbach.
În ceea ce priveşte montajul, reprezentantul Hornbach a mai afirmat că este important ca paşii să fie urmaţi atent. Astfel, pregătirea stratului suport este foarte importantă, fiind necesar ca acesta să nu prezinte denivelări mai mari de 3 mm, să fie curat şi uscat. De asemenea, trebuie lăsat un spaţiu de dilataţie, iar de regulă se folosesc pene distanţiere în momentul instalării plăcilor, al căror sistem de îmbinare trebuie înlăturat pentru cele dinspre perete. După montajul plăcilor, penele distanţiere sunt eliminate şi se montează plintele şi pragurile.
”Oricine doreşte să îşi amenajeze pardoseala cu parchet are la dispoziţie, în fiecare dintre magazinele Hornbach, o gamă diversă de modele dintr-un stoc de 2.500 mp. În plus, clienţii Hornbach care doresc să realizeze o lucrare de amenajare de cea mai bună calitate pot opta şi pentru serviciul de montaj profesionist pe care îl oferim”, a mai adăugat Mugurel - Horia Rusu.
Serviciul de montaj presupune că, după achiziţionarea produselor de care au nevoie, clienţii pot programa un meşter pentru a fi efectuate măsurătorile la domiciliu, urmând ca apoi proiectul să fie pus în practică de o echipă profesionistă. Lucrarea este îndeplinită conform cerinţelor clientului, la final fiind realizată şi o curăţenie în spaţiul de montaj. Pentru aceste servicii garanţia este de 2 ani, calitatea fiind cea mai înaltă.
Pentru a promova cele mai folosite modele de parchet şi pentru a-i ajuta pe clienţi să ia cele mai bune decizii, Hornbach a amenajat o zonă special dedicată acestui tip de proiect în toate magazinele sale.
Orhideele, cele mai vândute flori la ghiveci din România
Pe lângă prezentarea din zona dedicată parchetului, în luna octombrie Hornbach continuă tradiţia expoziţiei şi în zona de grădină unde vor fi expuse orhidee, cele mai vândute flori la ghiveci din România.
”Indiferent că le cumpără ca şi cadou pentru persoanele dragi sau pentru înfrumuseţarea propriei case, românii preferă orhideele. De aceea, în fiecare an, avem o tradiţie de a organiza o expoziţie dedicată acestor flori, în cadrul căreia vizitatorii pot admira şi cumpăra o varietate de specii şi pot primi sfaturi de îngrijire”, a declarat Directorul General al Hornbach.
Potrivit acestuia, specia care înregistrează cele mai mari vânzări este Phalaenopsis, disponibilă în mai multe tipuri. De asemenea, în magazinele Hornbach pot fi achiziţionate alte şase specii de orhidee, retailerul oferind peste 2.000 de bucăţi pe această grupă de produse, toate provenite din import şi având garanţia creşterii plantelor. Astfel, în cazul reclamaţiilor îndreptăţite primite pe o perioadă de 12 luni, banii sunt returnaţi sau produsele sunt înlocuite.
În ceea ce priveşte îngriijirea orhideelor, acestea trebuie plantate în ghivece transparente şi au nevoie de lumină şi umiditate, de aceea cel mai bun loc unde pot fi poziţionate este un pervaz unde există variaţii de temperatură care induc înflorirea. Udarea florilor se realizează la un interval de 7 zile, atunci când rădăcinile devin albe, întrucât apa în exces provoacă putrezirea rădăcinilor.
Cele două expoziţii vor avea loc pe parcursul lunii octombrie, în toate cele cinci magazine Hornbach.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News