Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, organizează şi anul acesta Târgul de Crăciun în toate magazinele proprii. Astfel, în perioada 18 octombrie – 23 decembrie, clienţii Hornbach vor putea alege din cele peste 1.400 de articole de sezon pe care le vor avea la dispoziţie pe rafturile magazinelor.
„An de an, încă de la intrarea pe piaţa locală în 2007, ne-am dorit să aducem mai aproape de clienţii noştri spiritul Sărbătorilor. Prin organizarea acestui târg răspundem nevoilor celor care sunt în căutarea de produse destinate Sărbătorilor, iar în acest an ne-am diversificat sortimentul tocmai pentru a oferi cea mai largă gamă de produse specifice sezonului”, a declarat Mugurel - Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.
Târgul de Crăciun organizat de Hornbach în acest an se va desfăşura pe o suprafaţă de aproximativ 200 de mp, în fiecare magazin în parte. Acesta va pune la dispoziţia clienţilor peste 1.400 de articole de sezon, de două ori mai multe comparativ cu anul trecut. Printre acestea se numără globuri, produse de iluminat, brazi, decoraţiuni şi multe altele, toate având o calitate ridicată şi un preţ foarte bun.
„Pe toată durata târgului, clienţii Hornbach vor avea posibilitatea de a-şi alege de la raft produsele preferate, cum ar fi, 50 de articole de globuri diferite, 200 de articole decorative pentru iluminat, dintr-o gamă diversificată şi bogată de brazi de Crăciun şi multe alte produse potrivite acestei Sărbători”, a mai adăugat Mugurel - Horia Rusu. Acesta a subliniat că anual, Târgul de Crăciun Hornbach are un impact pozitiv asupra cifrei de afaceri a companiei, atât în România cât şi în toate celelalte ţări europene, observându-se o creştere a vânzărilor, cât şi a clienţilor din magazine.
Potrivit reprezentantului companiei, în următoarea perioadă, clienţii Hornbach vor putea găsi în magazine produse de sezon unicat pe piaţa locală. Printre acestea se numără şi gama de globuri pictate manual, articolele de iluminat de cea mai bună calitate care dispun de tehnologia LED şi celebrii brazi din Danemarca, Abies Nordmanniana, aceste produse fiind şi unele dintre cele mai bine vândute articole din această perioadă.
„Brazii se vor alătura treptat celorlalte sute de produse existente în zona de grădină a magazinelor noastră, zonă ce se întinde pe o suprafaţă de 5.300 de mp”, a mai spus Mugurel - Horia Rusu.
Conform afirmaţiilor sale, spaţiul amenajat pentru grădină este atât unul interior, cât şi unul exterior. În zona din interiorul magazinului clienţii pot alege dintr-o gamă variată de plante de interior, seminţe, unelte etc., în timp ce în zona de exterior se află plante de exterior, mobilier de grădină, fântâni şi alte decoraţiuni speciale. Aici fiecare persoană poate beneficia de consilierea de cea mai bună calitate din partea consultanţilor. De asemenea, în această zonă sunt cuprinse toate articolele ce ţin de partea tehnică – sisteme de irigaţii, maşini de tuns iarba, unelte diverse – toate cu un raport preţ / calitate extraordinar.
Zona ZOO, alăturată celei de grădină în interiorul magazinelor pe o suprafaţă de 400 de metri pătraţi, este şi ea foarte importantă, fiind unică din punct de vedere al sortimentului pe piaţa magazinelor de bricolaj. Aici clienţii pot găsi peste 150 de specii de peşti pentru acvarii şi iazuri, acvarii şi cuşti pentru animalele de casă, hrană pentru acestea, jucării etc.
Astfel, în următoarea perioadă, dincolo de produsele destinate Sărbătorilor de Iarnă, clienţii Hornbach au acces, în toate cele cinci magazine, la peste 120.000 de produse, dintre care 60.000 mereu pe stoc şi alte 60.000 disponibile la comandă.
Despre Hornbach România
Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie şi se numără printre liderii de pe piaţa magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa.
Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 ţări europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), operând 140 de magazine.
În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment deţine trei magazine în Bucureşti (Berceni, Militari şi Baloteşti), unul în Braşov şi unul în Timişoara.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu