Numeroase hoteluri de top din Franța și-au modificat meniul, adăugând celebrii tăiței uscați și o bogată selecție de ceaiuri pentru a atrage numeroși turiști chinezi, care, deocamdată, preferă să se cazeze la hoteluri ieftine de lângă aeroporturi atunci când vizitează Parisul.
Autor: Roxana Aldescu
Conform Boston Consulting Group (BCG), chinezii bogaţi care vizitează capitala Franţei folosesc doar 20% din buget pentru cazare şi masă şi de două ori mai mult de atât pentru cumpărături.
„Prioritatea lor este să se întoarcă acasă cu semne evidente de belşug - de aceea nu sunt foarte interesaţi de bunurile imateriale, intangibile", a declarat Jean-Marc Bellaiche, asociat în cadrul companiei BCG.
„Chiar şi turiştii chinezi foarte bogaţi preferă să stea în hoteluri de două stele de lângă aeroportul Charles de Gaulle şi să meargă zilnic până în Paris pentru cumpărături, decât să plătească mult pentru cazare", a adăugat Bellaiche.
Totuși hotelurile de top din Paris nu acceptă să fie înfrânte de cele de la periferii și adaugă oferte de nerefuzat pentru chinezi. De exemplu, Plaza Athenee de pe Avenue Montaigne, hotel de cinci stele, a angajat un traducător de limbă chineză pentru a-I însoți pe oaspeții asiatici prin crama hotelului, a cărui vinotecă bogată cuprinde soiuri care pot valora chiar și 40.000 de euro sticla.
Pentru ca vizitatorilor să nu li se facă dor de casă, în minibarurile din fiecare camera au fost adăugate pachete de tăiței uscați și sos de chilli.
„Este foarte important să putem pune ceai la dispoziţia clienţilor, la orice oră din zi şi din noapte", consideră Francois Delahaye, managerul hotelului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News