IKEA îndeamnă toți clienții care dețin un anumit produs din magazin să nu-l mai utilizeze: Ne cerem scuze

Sursă foto: Pexels
Sursă foto: Pexels

IKEA face un apel către clienți.

IKEA îndeamnă toți clienții care dețin o oglindă LETTAN vizată să nu o mai utilizeze și să comande accesorii de fixare pe perete, de schimb, gratuit.

„Siguranța clienților este prioritatea principală la IKEA. Așadar, anunțăm o campanie de rechemare în vederea reparării pentru oglinzile LETTAN cu marcaj de dată înainte de 2105 (AASS) și inclusiv, ca urmare a riscului de rupere a accesoriilor de fixare pe perete.

IKEA dezvoltă produsele utilizând un program riguros de evaluare a riscurilor și de testare, pentru a se asigura că acestea respectă toate legile și standardele aplicabile pe piețele unde sunt vândute.

În pofida acestui fapt, ni s-a adus la cunoștință faptul că unele dintre accesoriile de fixare pe perete a oglinzilor LETTAN s-au rupt. Acest lucru a dus la căderea neașteptată a unor oglinzi. Prin urmare, îndemnăm toți clienții care dețin o oglindă LETTAN vizată să nu o mai utilizeze și să comande noi accesorii de fixare pe perete, gratuit.

Accesează www.IKEA.ro sau contactează IKEA la (021-407.45.32), pentru a comanda numărul necesar de accesorii de fixare, de schimb, cu numărul de articol 139298/1.

IKEA își cere scuze pentru eventualele neplăceri cauzate de această campanie de rechemare în vederea reparării”, a transmis IKEA.

2. -imagine fara descriere- (ikea-oglinda_23300500.jpg)

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel