Ikea a anunțat că va renunța la catalogul anual, deoarece cumpărătorii se mută pe online.
Grupul suedez Ikea a anunţat că a decis să nu-şi mai editeze catalogul, una dintre cele mai importante publicaţii anuale la nivel mondial, deoarece cumpărătorii se mută pe online, transmite Reuters. Catalogul anual Ikea este o publicaţie cu o vechime de 70 de ani și a atins momentul de vârf în 2016 atunci când au fost distribuite peste 200 de milioane de exemplare gospodăriilor şi magazinelor din peste 50 de ţări, relatează Agerpres. Anul acesta au fost tipărite doar 40 de milioane de exemplare.
"Numărul de exemplare a scăzut, dar în paralel am văzut cum oamenii utilizează mai mult site-ul nostru web, aplicaţiile şi social media. Catalogul a devenit din ce în ce mai puţin important.", a declarat Konrad Gruss,, directorul operaţional de la Inter Ikea Systems, o divizie a Inter Ikea Group.
Magazinul IKEA din România a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. În luna iunie 2019, Ikea a inaugurat noul magazin de pe Bulevardul Theodor Pallady din Capitală, o investiţie de 90 de milioane de euro, care a creat 600 de noi locuri de muncă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News