Metrorex a publicat imagini cu utilajul care va excava tunelurile lotului 1 al Magistralei 1 Mai - Otopeni.
Într-o postare pe Facebook, Metrorex a publicat imagini cu utilajul care va excava tunelurile lotului 1 al Magistralei 6 de metrou (1 Mai – Otopeni).
„Primul TBM (Tunnel Boring Machine), utilajul destinat să excaveze tunelurile lotului 1 al Magistralei 6 de metrou (1 Mai – Otopeni), a sosit în România.
Utilajul de dimensiuni agabaritice, care va croi drumul subteran pentru Lotul 1.1 al noii magistrale de metrou, între stațiile 1 Mai și Tokyo, a fost transportat din Turcia în România, pe mare.
TBM-ul care a ajuns în portul românesc la începutul lunii este primul dintre cele două utilaje care vor fi folosite de Asocierea ALSIM ALARKO-MAKYOL, antreprenorul care realizează proiectarea și execuția lucrărilor de structură de rezistență pentru Lotul 1.1: 1 MAI – TOKYO, al Magistralei 6.
Scutul conține 28 de repere, însumând o greutate totală de 726 tone. Utilajul are un diametru de 6,57 metri.
Sosirea scutului marchează, astfel un pas important în pregătirea demarării lucrărilor de construire pentru primul Lot al Magistralei 6 (1 Mai – Otopeni) linia care va asigura legătura rețelei de metrou a Municipiului București cu Aeroportul Internațional Henri Coandă - Otopeni.“, a transmis Metrorex, mulțumind furnizorului pentru imagini și informații.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News