Imaginile spectaculoase pe care le-a ”prins” Hubble de ziua ta

FOTO: captura NASA

Telescopul Hubble captează zi de zi imagini cosmice spectaculoase.

Telescopul spațial Hubble explorează Universul 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână de peste 33 de ani.

”Iar asta înseamnă că a observat o minune cosmică fantastică în fiecare zi a anului, chiar și de ziua ta de naștere”, scrie NASA.

”La ce s-a uitat Hubble de ziua ta? Introdu luna și data mai jos și află! Apoi, împărtățește rezultatul cu prietenii tăi pe rețele de socializare folosind #Hubble”, este mesajul de pe NASA Science.

Introduceți AICI data de naștere și vedeți ce ”cadou” v-a oferit Universul!

Despre Hubble

Pe 24 aprilie 1990, naveta spațială Discovery a decolat de pe Pământ cu telescopul spațial Hubble bine fixat în compartimentul de încărcare. A doua zi, Hubble a fost lansat în spațiu, gata să privească în imensul necunoscut.

De atunci, Hubble a revigorat și remodelat percepția noastră asupra cosmosului și a descoperit un univers de minuni neașteptate. Hubble a dezvăluit proprietăți ale spațiului și timpului care, în cea mai mare parte a istoriei umane, au fost sondate doar în imaginația oamenilor de știință și a filosofilor.

Astăzi, Hubble continuă să ofere vederi ale unor minuni cosmice nemaivăzute până acum și se află în fruntea multor descoperiri noi, se arată în prezentarea telescopului Hubble.