IMAS Marketing & Sondaje şi GfK România au câştigat licitaţia organizată pentru alegerea companiilor de cercetare care vor furniza Studiul Audienţei Radio în perioada 2012 - 2015, potrivit unui comunicat postat pe site-ul Asociaţiei pentru Radio Audienţă (ARA).
"Membrii Comisiei Paritare (COMPAR) - constituite în conformitate cu art. 45 din Legea Audiovizualului, formată din 5 reprezentanţi ai CNA, 5 reprezentanţi ai radiodifuzorilor şi 5 reprezentanţi ai agenţiilor de media - au desemnat câştigătorii licitaţiei organizate pentru alegerea companiilor de cercetare care vor furniza Studiul Audienţei Radio în perioada 2012 - 2015. Primii doi ofertanţi în ordinea descrescătoare a punctajului final - obţinut în urma evaluării ofertelor tehnice şi financiare - sunt IMAS Marketing & Sondaje şi GfK România", se spune în comunicat.
Surse au declarat că potrivit caietului de sarcini al licitaţiei urmează ca în următoarea săptămână Asociaţia pentru Radio Audienţă să poarte negocieri cu IMAS Marketing & Sondaje şi GfK România , în legătură cu preţul şi modalitatea de punere în aplicare a ofertelor, nefiind exclusă posibilitatea ca aceste două companii să conlucreze pentru a furniza Studiul Audienţei Radio în perioada 2012 - 2015. Potrivit aceloraşi surse, ierarhia câştigătorilor nu mai poate fi schimbată.
La licitaţie s-au înscris şapte companii. Ponderea ofertei tehnice a fost de 60%, în timp ce ponderea ofertei financiare a fost de 40%, după cum au mai spus sursele citate.
Ofertele financiare făcute de IMAS Marketing & Sondaje şi GfK România nu au fost făcute publice.
Asociaţia pentru Radio Audienţă şi Consiliul Naţional al Audiovizualului au anunţat în luna mai, printr-un comunicat de presă, că organizează licitaţia pentru desemnarea institutului/ institutelor de cercetare care va/ vor furniza măsurătorile de audienţă radio în perioada 2012 - 2015.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News