Banca Transilvania vine cu o abordare nouă, în premieră, pentru clienţii IMM. Aceştia beneficiază gratuit, începând cu 1 februarie a.c., timp de 3 luni, de o serie de produse şi servicii din oferta Băncii Transilvania.
„Prin această abordare oferim ocazia clienţilor IMM să ne testeze gratuit produsele şi serviciile. Iar pentru noi, echipa Banca Transilvania, este un demers prin care demonstrăm că suntem o bancă locală care crede şi sprijină oamenii întreprinzători, cu soluţii pe măsură. În 2013, într-un an plin de provocări, ne-am consolidat cota de piaţă pe segmentul IMM-urilor, sector pe care l-am sprijinit inclusiv cu finanţare. Anul trecut am acordat IMM-urilor nu mai puţin de 18.500 de credite noi, în valoare de 5,5 miliarde lei. Tot în 2013, peste 30% din start-up-urile înfiinţate în România au ales să-şi deschidă cont la banca noastră”, declară Andrei Dudoiu, Director General Adjunct - Companii în cadrul Băncii Transilvania. BT a lansat această facilitate atât pentru clienţii noi, cât şi pentru cei din portofoliu. Aceştia pot aplica online, accesând siteul www.totulpentruimm.ro. IMM-urile care vor să se numere de acum înainte printre clienţii Băncii Transilvania vor beneficia de gratuitate, timp de trei luni de la înrolare, la următoarele servicii şi produse: gestiunea contului; abonament la BT24 Internet Banking şi Mobile Banking; plăţi în lei prin BT24; plăţi în lei pentru bilete la ordin şi cecuri bancare; încasări în lei; serviciul SMS Alert; POS – fără costuri de mentenanţă; de implementare; pentru consumabile şi fără comision de administrare; eCommerce – fără comision de înrolare sau de administrare; cardul VISA Business Electron, VISA Business Silver, Visa Business Credit Card şi MasterCard Business – fără comision de emitere sau închidere card. Pentru cardurile de credit business, banca oferă o perioadă de graţie de trei luni. Clienţii IMM care lucrează deja cu Banca Transilvania beneficiază de gratuitate la cea mai mare parte dintre produsele şi serviciile menţionate. După expirarea perioadei de gratuitate, în cazul în care clienţii aleg să utilizeze produsele şi serviciile respective, comisioanele BT vor fi cele standard, deja în vigoare. În cazul în care nu se doreşte folosirea acestora după terminarea campaniei, banca nu percepe niciun cost de renunţare. “Totul pentru IMM”, prima campanie marca BT din 2014Banca Transilvania a lansat, cu această ocazie, campania “Totul pentru IMM”, derulată în cele mai importante medii de comunicare: televiziune, online, outdoor etc. Mesajul principal este, în acelaşi timp, emoţional şi angajant, “Pentru că dai totul, primeşti totul”. Acesta se referă la implicarea şi dăruirea celor care coordonează IMM-uri şi, pe de altă parte, la oferta băncii.Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu