În premieră de Black Friday, a fost vândută online prima casă din România.
Este vorba despre o casă P+1 de 81,5 de metri pătrați utili cu trei camere decomandate, scrie Ziarul Financiar.
Valoarea comenzilor plasate în primele trei ore de la startul Black Friday depăşeşte 340 milioane de lei. În medie, fiecare client comandă de 1.200 de lei la eMAG şi pune în coş 3,7 produse, un număr aproape dublu comparativ cu anul trecut. Clienţii Genius au avut, în medie, 9 produse pe comandă şi beneficiază de transport gratuit la easybox şi prin curierat. Ei au economisit până acum 2,7 milioane de lei din costul de livrare.
Printre cele mai populare categorii sunt produsele pentru casă şi îngrijirea casei, electronicele şi produsele pentru îngrijire personală.
Prima casă vândută online, de Black Friday, imediat după start
45.600 litri de carburant
615 nopţi cazare
458 servicii medicale
Topul localităţilor din care românii au comandat cel mai mult: Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Braşov, Slatina,Constanţa, Zalău, Alba Iulia, Timişoara.
Există câteva produse pe care nu ar trebui să le cumpărați de BLACK FRIDAY 2021.
Laptop
Cea mai bună perioadă pentru a cumpăra un laptop, la un preț redus, este din iulie până în septembrie.
Decorațiuni de Crăciun, hârtie de ambalat
Cel mai bun moment pentru a cumpăra hârtie de ambalat, ornamente pentru brad și tot ce ține de această sărbătoare nu este BLACK FRIDAY 2021. Momentul prielnic este după Crăciun, atunci când magazinele vin cu reduceri și de 90% la articolele post-vacanță.
Îmbrăcăminte de iarnă
Dacă vreți să cumpărați îmbrăcăminte de iarnă, nu vă grăbiți! Așteptați până în ianuarie 2022. După Crăciun, prețurile articolelor pentru sezonul rece scad dramatic.
Puţini ştiu cum a apărut ideea acestui eveniment anual şi cum a primit numele de Black Friday.
Totul a început cu doi bancheri de pe Wall Street, care au cumpărat o cantitate semnificativă de aur în SUA, în speranţa creşterii preţului global şi pentru a-l vinde cu profituri uriaşe. În schimb, vineri, 24 septembrie 1869, în ziua denumită ulterior Black Friday, piaţa aurului din SUA s-a prăbuşit şi acţiunile celor doi au semănat faliment pe Wall Street.
Ani mai târziu, Black Friday şi-a căpătat semnificaţia actuală, iar pentru americani, această zi are o dată clară: e vinerea care urmează după Ziua Recunoştinţei. Astfel, oamenii se trezesc după masa festivă şi se îndreaptă spre magazine.
Ofiţerii de poliţie din Philadelphia au fost primii care au asociat Black Friday cu momentul de după Ziua Recunoştinţei. Acest lucru se întâmpla în 1950, când mai mulți suporteri au venit în oraş pentru un meci, blocând traficul şi provocând haos general. Poliţiştii nu şi-au putut lua liber, lucrând în ture întregi şi obositoare pentru a controla prăpădul din acea zi de Black Friday, notează Mediafax. Ulterior, numele s-a răspândit, iar comercianţii au transformat totul în avantajul lor. Black Friday s-a transformat în cel mai mare eveniment de cumpărături din SUA, când magazinele reduc preţurile pentru a spori profiturile şi a da startul sezonului festiv.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu