Un român care este de 13 ani în trustul PRO TV pleacă din companie din 1 decembrie. După demisia lui Adrian Sârbu și Ciprian Stancu, șef al vânzărilor, pe șase țări, al companiei Central European Media Enterprises, pleacă din compania mamă a PRO TV.
Ciprian Stancu a fost promotorul politicii de creșteri a prețului publicității și a eliminării rebate-ului.Ciprian Stancu a declarat pentru Paginademedia.ro: “A fost o decizie comună, în condițiile schimbării de management de la CME. Am decis împreună că este mai bine să nu continuăm colaborarea. În calitate de coordonator al vânzărilor, am fost implicat direct în politica de creștere a prețului publicității în toată regiunea și de transparentizare prin eliminarea rebate-ului. În Cehia, această schimbare a fost mai abruptă, iar piața de acolo nu a reacționat cum ne așteptam. Rezultatele după nouă luni și schimbarea de tot management CME au condus la o optică diferită asupra politicii de vânzări a companiei.” Ciprian Stancu a declarat că nu a inițiat discuții cu alte companii, din principiu. "Mi s-a părut corect să rămân loial companiei până în ultima zi sub contract", a declarat Ciprian Stancu.
Ciprian Stancu și-a început cariera în PRO TV în anul 2000, când s-a alăturat echipei de vânzări a canalului Acasă TV. A fost ulterior numit în funcția de Sales Manager Acasă TV în 2002, iar începând cu 2005 în cea de Head of TV Sales PRO TV S.A, potrivit sursei citate.
În perioada 2008-2010 a fost implicat în operațiunile din Ucraina ale CME, compania mamă a Pro TV S.A. Inițial a avut funcția de Consultant în vânzări și a devenit ulterior Membru al Boardului de Management. În 2010 a fost numit CME Head of New Media & MediaPro, iar din ianuarie 2011 până în prezent a coordonat managementul de vânzari din cele 6 țări ale CME din funcția de Head of CME Sales.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu