În primul trimestru al anului 2020, un brand faimos de bere a raportat o scădere a vânzărilor, pe fondul pandemiei de coronavirus.
Heineken, al doilea mare producător de bere din lume, a raportat în primul trimestru din 2020 un declin al vânzărilor de bere, previzionând că tendinţa se va accentua în următoarele trei luni, şi a renunţat la previziunile pe 2020 din cauza efectelor pandemiei de coronavirus (COVID-19), transmite Reuters, citat de Agerpres.
Producătorul mărcilor Heineken, Tiger, Sol şi al cidrului Strongbow a raportat o scădere cu 2% a vânzărilor de bere în primele trei luni din 2020, iar incluzând cidrul şi băuturile nealcoolice declinul a fost de 4%. "Impactul ar urma să se înrăutăţească în trimestrul doi din acest an", se arată într-un comunicat al companiei olandeze.
Totuşi, Heineken a dat asigurări că nu va face în 2020 concedieri permanente din cauza crizei şi va continua să-şi plătească furnizorii pe baza contractelor, cu plăţi anticipate către cei mai mici şi mai vulnerabili.
Compania a intrat în criză cu un bilanţ solid şi nu a accesat facilităţile de creditare, iar în ultimele săptămâni şi-a asigurat finanţare suplimentară de pe piaţă, se arată în comunicat.
Heineken, al doilea mare producător de bere din lume, deţine în România patru fabrici, situate în Miercurea Ciuc, Craiova, Constanţa şi Târgu Mureş.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu