Morți, răniți, case demolate în Crevedia. Așa cum se întâmplă după fiecare tragedie, de a doua zi vor începe controalele care trebuiau făcute cu o zi înainte.
Ca să răspundă la următoarele întrebări:
-câte stații de stocare sau/și încărcare GPL funcționează legal, câte ilegal?
-de ce se permite amplasarea unor astfel de bombe în interiorul localităților?
-care este distanța minimă față de alte construcții la care se pot amplasa astfel de depozite?
-cu ce sisteme de auto-stingere a incendiilor trebuie prevăzută o astfel de instalație?
Ce instituții trebuie să răspundă:
-ISU. Dacă nu avea autorizație nici pentru umplerea de butelii, de ce funcționa ca depozit, umplând cisterne de zeci de tone?
-ISCIR. A autorizat și controlat cisternele, respectiv depozitul?
-ANAF. Dacă nu avea autorizație, cum manipula combustibil, accizabil, purtător de TVA etc?
-Primăria. Dacă primarul știa că depozitul nu are autorizație, de ce nu a chemat Poliția, Parchetul, ANAF-ul ș.a.
-ITM (Inspectoratul Teritorial de Muncă). Personalul acestui depozit a fost instruit, avea pregătirea necesară pentru a lucra cu cisterne de combustibil?
-ISCTR (Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier) și Poliția Rutieră. Au controlat cisternele care aprovizionau și se aprovizionau din acest depozit?
-Ministerul Energiei. Cum se dau autorizațiile pentru firmele care operează aceste depozite de combustibil?
-MAI. Nu s-a terminat încă ancheta privind tragedia de la 2 Mai și Ministerul de Interne trebuie să facă o nouă anchetă, privind intervenția la incendiul din Crevedia...
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News