Instagram lansează opțiunea de a crea și de a dona pentru strângeri de fonduri prin Reels.
Publicitate
Reels va permite utilizatorilor să poată adăuga acum un link pentru ca oamenii să doneze la peste 1,5 milioane de organizații nonprofit. Instrumentul de strângere de fonduri a fost disponibil în Stories și în streamurile live în ultimii doi ani, potrivit playtech.ro.
Meta spune că peste patru milioane de oameni au donat peste 150 de milioane de dolari prin Instagram și Facebook, pentru a sprijini protecția mediului și organizațiile nonprofit care luptă împotriva schimbărilor climatice.
Cele mai populare cauze de mediu, pe baza numărului total de donatori, sunt The Ocean Cleanup, World Wildlife Fund și Sheldrick Wildlife Trust.
Anul trecut cele mai multe donații au avut o valoare de până în 20 de dolari. Meta acoperă taxele de procesare a plăților pentru strângerile de fonduri caritabile, astfel încât fiecare ban pe care utilizatorii îl donează merge către organizații nonprofit.
Pe altă parte, Meta a anunțat că adaugă mai multe funcții la Centrul său de Științe Climatice. Acesta va evidenția acțiunile pe care oamenii le pot întreprinde în viața lor de zi cu zi, pentru a combate schimbările climatice. Centrul va pune, de asemenea, în centrul atenției vizualizările de date care arată emisiile la nivel de țară. Centrul pentru Știința Climei este acum disponibil în 150 de țări.
Pe Instagram, Facebook și Messenger, Meta a lansat autocolante și cadre de profil pentru a ajuta oamenii să-și arate sprijinul pentru cauzele de mediu. În plus, compania a dezvăluit cele nouă organizații care vor primi finanțare dintr-un program de grant de un milion de dolari, pentru a le ajuta să lupte cu dezinformarea climatică. Meta a anunțat, de asemenea, Sustainability Media Academy, un proiect pentru a ajuta jurnaliştii din Asia să-și dezvolte expertiza și să dezvolte autoritate în problemele de durabilitate.
Rețeaua de socializare Instagram a fost lansată în Octombrie 2010 și este un serviciu de partajare/distribuire poze care se pare că a împânzit lumea în care trăim. La numai 3 luni vechime, acaparase deja peste 1 milion de utilizatori. În anul 2012, compania a fost cumpărată de Facebook contra sumei de aproximativ 1 miliard de dolari.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu