Insula Iubirii este emisiunea despre fidelitate și infidelitate, difuzată pe Antena 1, lider de audiență.
Nu o dată, fanii s-au întrebat cât ajung să câștige ispitele și dacă banii diferă în cazul în care reușesc să destrame un cuplu. Conform presei locale din Cluj, de unde sunt două dintre ispitele ”câștigătoare” din acest sezon, Diandra și Anamaria, ambele reușind să seducă bărbații din cupluri, scrie că ” vorbim despre minimum 5000 de euro”.
Conform sursei citate, ”în 2023, ispitele câștigau de la 5000 de euro în sus”. ”În sus” depinde de cât reușesc să facă ispitele în emisiuni. Sunt ispite care nici nu sunt văzute la TV, devenind celebre în online fix pentru asta, exemplu fiind în acest sezon o ispită masculină. Sunt ispite care încearcă să iasă în față, fără rezultat. Sunt și ispite care doar seduc persoanele venite într-un cuplu. Dar sunt și ispite care chiar continuă o relație cu persoanele din cuplu seduse, după emisiune.
Inclusiv în acest sezon, a cărui difuzare e pe sfârșite, sunt zvonuri cu privire la cupluri formate cu ispite care au continuat și după emisiune. Un exemplu ar fi al Diandrei, care ar fi continuat relația cu Andrei, după emisiune. Amintim că Andrei nu doar că a venit într-un cuplu, dar era căsătorit și avea o relație de 10 ani. El și cea care, din informațiile de până acum, i-a fost soție s-au căsătorit în urmă cu 10 ani tot în cadrul unei emisiuni TV, ”Mireasă pentru fiul meu”.
Un apropiat al Diandrei ar fi spus, sub protecția anonimatului, că bruneta ar fi încasat mai mult de 10.000 de euro pentru rolul ei, conform clujenii.ro.
Momentul-cheie din experienţa Insulei Iubirii, dream date-ul de 24 de ore în intimitate cu ispitele i-a pus în mare dificultate pe curajoşii concurenţi ai celui de-al optulea sezon al emisiunii.
După un moment în premieră de-a lungul întregii emisiuni, când atât concurenţii, cât şi ispitele au avut oportunitatea de a refuza să participe la dream date, acest date special continuă să le dea mari emoţii şi în cea mai nouă ediţie Insula Iubirii, difuzată în această seară, de la 20.30, la Antena 1. Cea mai nouă ediţie Insula iubirii, difuzată aseară, la Antena 1, s-a impus ca lider de audienţă atât la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, cât şi la nivelul publicului urban.
Telespectatorii au urmărit în număr foarte mare cea de-a nouăsprezecea ediţie a celui mai dur test de fidelitate, aceasta impunându-se ca lider de audienţă atât la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de an, cât şi la nivel urban. Astfel, conform datelor oferite de Kantar Media, în intervalul 20:28 – 00:19, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, Antena 1 a înregistrat cu difuzarea celui de-al nouăsprezecelea episod Insula Iubirii 7.2 puncte de rating şi 27.8% cotă de piaţă, urmată de Pro Tv cu 5.4 puncte de rating şi 21% cota de piaţă. ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului urban, target pe care Antena 1, cu Insula Iubirii, a înregistrat 5.7 puncte de rating şi 17.8% cota de piaţă, urmată de Pro TV, cu 4.8 puncte de rating şi 14.9% cota de piaţă. Citește aici mai mult
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu