Europarlamentarul Daciana Sârbu a declarat în exclusivitate pentru DCNews că Parlamentul European ia în calcul interzicerea reclamelor la alimentele nesănătoase și alcool pe intervalele orare în care copiii le pot viziona.
În cadrul Parlamentului European au avut loc dezbateri importante cu privire la efectele publicității în rândul copiilor. Astfel, s-a ajuns la concluzia că reclamele la alcool sunt foarte prezente și în mediul online, acolo unde nu există niciun fel de reglementări în acest sens.
Chiar acum s-a discutat la Parlamentul European o revizuire a Directivei Audiovizualului. Am abordat în mod special subiectul publicității la alimente nesănătoase și alcool. Au fost prezentate studii realizate de diverse universități.Unul dintre ele spune că 45 % din clipurile de pe youtube conțin referiri la alcool. Ele sunt urmărite de copii cu vârste între 10 și 15 ani," a spus Daciana Sârbu la DCNews Live.
Totodată, europarlamentarul a declarat că se ia în calcul interzicerea reclamelor la alimente nesănătoase și alcool în timpul zilei.
De vină este și publicitatea din timpul emisiunilor pentru copii. S-a propus din partea Parlamentului o interzicere a reclamelor la aceste alimente și la alcool, pe intervale orare unde copiii le pot viziona," a mai spus Daciana Sârbu.
Iată răspunsul complet:
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Roxana Neagu