Intesa Sanpaolo Bank, subsidiară a Grupului Intesa Sanpaolo, susţine şi în 2014 pentru al VI-lea an consecutiv campaniei “Earth Hour” (Ora Pământului) - cea mai mare manifestare pentru protecţia mediului din istorie, iniţiată de către WWF (World Wide Fund for Nature).
Intesa Sanpaolo Bank, subsidiară a Grupului Intesa Sanpaolo, susţine şi în 2014 pentru al VI-lea an consecutiv campaniei “Earth Hour” (Ora Pământului) - cea mai mare manifestare pentru protecţia mediului din istorie, iniţiată de către WWF (World Wide Fund for Nature).
Intesa Sanpaolo Bank încurajează, alături de alte bănci subsidiare ale Grupului Intesa Sanpaolo, implicarea propriilor angajaţi în această acţiune cu impact global. În spiritul acestui proiect dar şi a politicilor de responsabilitate socială, banca implementează în prezent o soluţie inovatoare de print management care va avea un impact pozitiv asupra consumului responsabil de hârtie.
Ca şi anul trecut, banca a promovat activ printr-o serie de acţiuni interne, dar şi pe pagina de Facebook conceptul şi mesajul “Earth Hour”. De asemenea, majoritatea unităţilor teritoriale ale băncii din întreaga ţară, dar mai ales din oraşele înscrise anul acesta în competiţia Capitala Earth Hour îşi vor stinge reclamele luminoase pe durata întregului weekend 29 – 30 martie 2014.
Cele 13 oraşe din România înscrise anul acesta în competiţia Capitala Earth Hour sunt: Adjud, Baia Mare, Bistriţa, Botoşani, Brăila, Bucureşti, Craiova, Panciu, Râmnicu Vâlcea, Salonta, Satu Mare, Sighişoara şi Tulcea. Capitala Earth Hour 2013 a fost Timişoara, iar în 2012 de această distincţie s-a bucurat Bistriţa.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu