Parlamentul Romaniei dispune începerea urmăririi penale împotriva lui Klaus Iohannis și constituirea Comisiei de anchetă parlamentară, arată un document obținut în exclusivitate de DC News.
Parlamentul României propune punerea sub acuzare a lui Klaus Iohannis pentru înaltă trădare. Documentul este primit pe surse PSD. Acesta este asumat de către mai mulți lideri social-democrați sub rezerva anonimatului și, ca urmare, DC News îl supune atenției publice. Până la momentul publicării documentului, nimeni nu a vrut să facă vreun comentariu oficial, dar, în urma verificărilor noastre, acesta este 100% autentic.
Vorbim despre un document care circulă printre social-democrați.
”FORMULAREA ACUZATIEI
Avand in vedere:
- Ca starea de echilibru si stabilitate a societatii romanesti a suferit in ultimii ani o puternica degradare, societatea aflandu-se intr-o situatie de divizare, confuzie, neliniste si agresivitate;
- Ca starea de legalitate a fost grav afectata, incalcarile legii si sfidarea ordinii publice la nivel individual si de grup devenind frecvente, fiind diminuata autoritatea institutiilor in rolul lor restabilire a normalitatii si fiind pus sub semnul precaritatii exercitiul puterii de stat;
- Ca grupurile responsabile de destabilizarea ordinii sociale si statale au scos la lumina mesajele si comportamentele care au bantuit Romania si Europa anilor 20 si 30 ai secolului trecut - cand ura, intoleranta si teama, pe ruina institutiilor democratice, au condus la consecinte istorice tragice; - Ca aceste grupuri au fost constituite cu capacitate organizatorica semnificativa, capabile sa desfasoare actiuni propagandistice de o agresivitate excesiva, de dezinformare si instigare a maselor in intregul spatiu public, precum si ample actiuni de strada ilegale pe tot teritoriul tarii – care au excedat fortei de ordine – pentru o perioada foarte mare de timp si cu potentialul ca pericolul sa devina permanent si sa escaladeze la nivelul de neinlaturat;
- Ca Presedintele Romaniei, Klaus Werner Iohannis, s-a instituit ca liderul formal si informal al acestor grupuri, a indemnat la revolta si la nespunere civica in mod sistematic si le-a asigurat acestora platforma politica si tactica in numele Functiei Prezidentiale;
- Ca, in demersul sau, Presedintele a creat grava aparenta ca are legitimitatea de reprezentant al poporului, uzurpand functia Parlamentului – adevaratul reprezentant al poporului (art. 2, art. 61, art. 69 din Constitutie) -, Presedintele avand, potrivit art. 80 alin. 1 functia de reprezentant al statului, iar nu al poporului; - Ca Presedintele, prin aceasta uzurpare, a avut drept scop eliminarea Parlamentului din rolul sau de organ reprezentativ suprem al poporului (art. 61 din Constitutie) si substituirea acestuia cu o Autoritate Prezidentiala pretinsa legitim-insurectionala in numele poporului, ceea ce se defineste ca rasturnare a ordinii constitutionale;
- Ca Presedintele, pentru a-si atinge obiectivele, in mod deliberat a golit Functia Prezidentiala de prerogativa prevazute de art. 80 din Constitutie - functia de mediere: Presedintele nu a realizat pe parcursul intregului sau mandat niciun act de mediere, ci, din contra, a initiat si a adancit toate conflictele institutionale si din societate, in contra democratiei;
- Ca, abolind rolul de mediator si devenind liderul grupurilor nereprezentative, Presedintele a incalcat art. 4 din Constitutie, care consfinteste ca „statul roman are ca fundament unitatea poporului si solidaritatea cetatenilor sai", si a transformat Functia Prezidentiala intr-un regim de mana forte;
- Ca, in cadrul aceluiasi plan, Presedintele a supus partidele care formeaza majoritatea parlamentara unor ample actiuni de demonizare prin tehnici de propaganda specifice acelorasi ani 20 si 30 ai secolului trecut, incalcand art. 8 din Constitutie care defineste partidele ca forme de manifestare a pluralismului in societate si garantii ale democratiei constitutionale; Ca, prin aceasta tactica insurectionala, Presedintele, pervertind puterea de stat cu care a fost investit (art. 80 alin. 2), a exclus partidele din procesul real de dezbatere si mediere si a militat pentru pierderea credibilitatii si functiei lor sociale; - Ca Presedintele, prin aceasta actiune brutala impotriva partidelor de guvernare a incalcat grav art. 2 din Constitutie, care consacra principiul alegerilor libere, si a sfidat rezultatul alegerilor parlamentare din 2016;
- Ca Presedintele a patronat actiunile de politie politica instituite prin Protocoalele secrete, prin incalcarea flagranta a art. 23 alin. 12 din Constitutie;
- Ca prin aceste Protocoale secrete a fost perturbata grav activitatea CSM, a Ministerului Public, a ICCJ si SRI, fiind incalcate drepturile si libertatile fundamentale ale cetatenilor; - Ca actiunile violente, in sensul legii penale, provocate si sustinute de Presedinte au avut drept scop chiar sustinerea si justificare acestor institutii aflate in ilegalitate, impotriva Parlamentului, pentru paralizarea intrarii in legalitate; - Ca exista suspiciuni in intreaga societate ca Presedintele a folosit institutiile de forta impotriva adversarilor politici, in scopul instituirii regimului de mana forte; - Ca aceasta situatie este definita in doctrina penala sub denumirea de „conspirativitate";
- Ca, sub conducerea Presedintelui, institutiile de forta semnatare ale Protocoalelor secrete, responsabile de activitatile de politie politica, s-au asociat actiunilor de strada de tip insurectional impotriva Parlamentului, contestand votul popular, instigand explicit la nesupunere civica si folosind puterea de stat impotriva statului de drept - fara contributia acestora actiunile impotriva ordinii constitutionale fiind cu neputinta de realizat;
- Ca acest suport anti-constitutional a avut ca obiectiv suprimarea democratiei reprezentative;
- Ca, prin faptele mentionate mai sus, Presedintele Romaniei a pus in pericol in mod exceptional de grav securitatea nationala a Romaniei;
- Ca faptele Presedintelui Romaniei - Presedinte al CSAT, Klaus Werner Iohannis, de initiere si suport al gravelor evenimente ilegale din 2017 pana in prezent sunt incriminate de art. 96 din Constitutie si art. 398 C. penal cu trimitere la art. 397 alin. (2) C. penal, care ocrotesc valorile supreme ale statului: ordinea constitutionala, puterea de stat si securitatea nationala; Ca infractiunea a fost savarsita in toate formele de participatie - acte pregatitoare, autorat, instigare, complicitate – ceea ce dovedeste implicarea Presedintelui la nivel de decizie si comanda;
Parlamentul Romaniei, organul reprezentativ suprem al poporului roman, potrivit art. 61 din Constitutie; in functia sa de exercitare a suveranitatii nationale, potrivit art. 2 din Constitutie; in temeiul art. 96 din Constitutie, in rolul sau de for central al democratiei;
Constatand faptele de o gravitate extrema ale Presedintelui Romaniei care a actionat in afara mandatului constitutional si a devenit principalul factor de destabilizare a societatii si statului, punand in pericol securitatea nationala, formuleaza:
Propunere de punerea sub acuzare a Presedintelui Romaniei, Klaus Werner Iohannis, pentru inalta tradare.
Parlamentul Romaniei dispune inceperea urmaririi penale impotriva Presedintelui Romaniei si constituirea Comisiei de ancheta parlamentara”, se arată în document.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News