Ionela Năstase, jurnalista de la România TV, a primit un apel telefonic de la cine nu se aștepta.
Ziarista a spus că și-a comandat o rochie de la o firmă, de pe Internet, iar când a primit produsul și-a dat seama că nu făcut deloc o afacere bună. Când a desfăcut pachetul, a găsit o rochie care nu semăna cu frumosul obiect vestimentar din poza promoțională. Ulterior, a scris un articol despre acest subiect și a fost sunată de șeful companiei.
Iată ce a povestit Ionela Năstase pe blogul său:
– Buna ziua, aud la telefon o voce de barbat care stalceste limba romana cu un accent arabesc. Sunt ..., managerul de la Joviale. Ati scris despre noi pe internet si ne faceti rau cu reclama negativa... Eu am sunat sa-mi cer scuze...
Asteptam ca scuzele sa fi venit imediat dupa ce le-am scris pe facebook Jovialelor ce deranj mare am cu rochia neagra care nu era neagra. Iata ca ele au venit, totusi, o zi mai tarziu, dupa ce vreo 4000 de oameni au citit pățania mea cu rochia lor, de la un sef.
– Stiti, afacerea noastra si asa merge cam greu, taxele in Romania sunt mari... Fotografiile de promvare arată altfel pentru ca sunt photoshopate...
(Glumesti? Sunt alte produse, nici vorba de simpla cosmetizare a pozelor! )
In zadar am incercat eu sa-i explic ca greutatile lui cu afacerea din Romania nu trebuie sa includa si minciuna.
– E o rochie ieftină, nu e asa de scumpa... Oricum, o sa primiti banii inapoi...
Cand i-am spus ca nu e tocmai ieftina si ca la Zara gasesti rochii purtabile la banii astia, mi-a zis-o p'aia cu taxele. Cica Zara ar face hainele in Taiwan sau in Vietnam, de parca pe mine ma inteseaza procesul tehnologic si taxele mici din Asia, nu produsul finit.
Domnule "Joviale", va accept scuzele!
Si tare mi-ar fi placut sa fi ramas doar la partea cu scuzele, sa nu ma fi rugat sa-mi retrag articolul de pe net si sa incercati sa ma imbunati cu o rochie de o calitate mai buna!
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News