iPad 2 se lansează astăzi în San Francisco - mai subţire, mai uşor, mai rapid

Apple lansează a doua versiune a iPad, la mai mult de un an de când prima tabletă a companiei americane a generat o dezvoltare explozivă a acestei nişe a pieţei gadget-urilor mobile.

iPad-ul a fost un blockbuster din punct de vedere al vânzărilor, a creat practic o nouă piaţă şi a luat pe sus concurenţa, declanşând apariţia unui val de produse similare care încă îşi fac apariţia în diverse colţuri ale lumii. Însă în timp ce rivalii se dezmeticesc şi încearcă să prindă din urmă piaţa tabletelor, Apple a început să treacă printr-o transformare, rolul CEO-ului, Steve Jobs, fiind tot mai incert în viitorul companiei.

Prezenţa lui la evenimentul de miercuri din San Francisco, la care Apple va lansa iPad2, este intens speculată. În mod tradiţional, Jobs şi-a asumat rolul de showman lansând într-un stil unic, cu mult entuziasm, cele mai importante produse ale Apple din ultimii ani, de la iPod la iPhone şi iPad. Şeful companiei a intrat însă în februarie în concediu medical pe termen nelimitat, iar Apple nu a dat detalii despre starea sa de sănătate. Absenţa lui Jobs, care a supravieţuit cancerului, de la show-ul din San Francisco va alimenta speculaţiile privind starea lui de sănătate, iar o eventuală prezenţă va fi urmărită atent pentru indicii despre cum se simte părintele produselor Apple.

Multe voci din Silicon Valley şi de pe Wall Street se îndoiesc că Jobs va reveni la companie. "Moştenitorul" va fi cel mai probabil Tim Cook, actualul director de operaţiuni, cu şanse şi de partea lui Phil Schiller, directorul de marketing al companiei. Oricare dintre cei doi poate prelua miercuri sarcina de a lansa iPad2.

Noul iPad va avea acelaşi ecran de zece inci al precedesorului, însă ar trebui să fie mai subţire, mai uşor şi mai rapid, potrivit numeroaselor analize de specialitate şi speculaţii apărute pe internet.

Publicul aşteaptă de la Apple o cameră video pe partea cu ecranul, pentru a facilita video chatul, dar și un port USB.

Apple a vândut aproape 15 milioane de iPad-uri anul trecut, după lansarea din aprilie, de trei-patru ori mai mult decât estimau analiştii. Tableta a contribuit cu mai mult de nouă miliarde de dolari la veniturile companiei.

Citeşte şi:

Noul iPad2 a fost lansat. Cum arată şi ce face. GALERIE FOTO – VIDEO

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel