Un italian a devenit viral printr-un video în care arată prețurile uriașe de la raft, din România.
Italianul a mers într-un supermarket din România și a rămas șocat de prețurile practicate în țara noastră. Și-a împărtășit consternarea într-un clip pe TikTok, care a devenit viral.
Un șampon, scutece pentru copii sau unt. Acestea au fost produsele asupra cărora s-a oprit cumpărătorul italian când a intrat în marketul din România.
”În România, băieții mei, acum o să vă arăt niște prețuri de supermarket care au crescut vertiginos. Iată doar câteva produse ale căror prețuri s-au mărit“, a anunțat italianul la începutul filmării sale.
”Șamponul pentru păr, băieți...10 €. Cu reducere! Absurd, chiar și cu reducere! Altfel este 52 de lei, mai mult de 10 euro“, este constatarea italianului.
Merge într-un alt raion, cu scutece. ”Scutecele pentru copii 117 Lei, pampers astea de aici. Nu merge așa, băieți!“, spune italianul, care își asigură urmăritorii că ”celelalte produse o să vi le arăt data viitoare“.
Totuși se mai oprește asupra unui ultim produs: ”Untul 20 lei, 4 €, în România... Adică, băieți, ar trebui să coste jumătate din cât este în Italia!“, mai spune italianul, încheind prin a-și saluta urmăritorii.
Reacțiile nu au întârziat să apară. Vezi mai mult pe stiridiaspora.ro.
”Inflația este principala îngrijorare pentru două treimi dintre consumatorii din România, aceasta fiind urmată de invazia din Ucraina și costul serviciilor medicale, potrivit studiului "Consumer Sentiment Survey” realizat de McKinsey&Company România în noiembrie anul curent.
Studiul a urmărit trei teme (cum se simt consumatorii, ce observă aceștia și cum reacționează) și a înregistrat aproximativ 1.000 de respondenți, cu vârsta de peste 18 ani din toate categoriile de venituri.
Inflația a fost listată ca fiind una dintre primele trei surse de îngrijorare de peste 80% dintre respondenți și ca fiind preocuparea numărul unu de către două treimi dintre consumatori. Ca urmare, consumatorii își direcționează cheltuielile către bunuri esențiale și către retaileri precum discounterii, hipermarketurile și supermarketurile” arăta un comunicat de presă.
Comparativ cu alte țări din Europa, doar britanicii sunt mai îngrijorați decât românii de creșterea prețurilor, inflația fiind cel mai important motiv de îngrijorare pentru 69% dintre britanici. Mai puțin îngrijorați de creșterea prețurilor sunt italienii (52%), spaniolii (53%), francezii și germanii (57%), mai arată sursa citată.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News