Iulius Town, kilometrul zero din Timișoara al unei extraordinare incursiuni culinare

mall
mall

Gurmanzi, pofticioși, specialiști în gastronomie sau pur și simplu cei care adoră să socializeze au la dispoziție un loc unic în Timișoara, cu o ofertă generoasă de propuneri pentru petrecerea timpului liber.

Este vorba despre Iulius Town, primul proiect mixt din vestul țării, inaugurat la finalul lunii august, care, pe lângă oferta atractivă de shopping propusă prin intermediul celei mai mari suprafețe de retail din afara Capitalei, de peste 120.000 mp și 450 de magazine, și statutul de pol regional de business, cu 100.000 mp de spații office, s-a impus deja ca principala destinație de recreere și relaxare.

Și asta pentru că o simplă vizită în „orașul" din inima Timișoarei se transformă ușor într-o veritabilă călătorie culinară în jurul lumii. Fie că erau deja prezente în Iulius Mall Timișoara, parte integrată a ansamblului mixt, că s-au deschis în noua zonă de retail prin care s-a extins mall-ul ori că „brodează" parterul celor trei clădiri de birouri funcționale din ansamblu, multitudinea locațiilor food & beverage din proiectul mixt setează un nou stil de viață, cosmopolit și relaxat.

(w670)

Concepte inedite, amenajări tematice și specific internațional

Restaurantele, cafenelele, bistrourile se întrec în decoruri și specificuri tematice care mai de care mai interesante, ca într-un veritabil concurs de decorațiuni interioare, pentru a le oferi clienților nu doar un loc pentru servit masa sau savurat cafeaua, ci un complex de experiențe. Din dorința de a răspunde tuturor așteptărilor, fiecare locație spune o poveste proprie, atât prin atmosferă și amenajare, cât și prin meniuri inspirate din gastronomiile lumii. Astfel, poți ajunge din China până în America și din Serbia până în India într-o clipă, prin intermediul celor mai delicioase mâncăruri. Amenajări care setează o stare de spirit, meniuri adaptate și preparate simple sau sofisticate sunt „ingredientele" din rețeta succesului acestor localuri moderne.

(w670)

Odată cu inaugurarea Iulius Town Timișoara, de la finalul lunii august, timișorenii au la dispoziție și mai multe spații care invită la conversație și relaxare. Locații ale unor branduri renumite în industria HORECA internațională, precum Tucano Coffee și C House Milano, dar și inițiative ale unor antreprenori locali, care au găsit în Iulius Town oportunitatea de a dezvolta concepte aparte, așa cum sunt Sova's – care include și rețete de inspirație sârbească, Daily – un mix între restaurant, bistro și gelaterie, Select Bistro Café – cu specific internațional și Lexico – bucătărie urbană și preparate mediteraneene, sunt restaurante care fac vizita în Iulius Town mai aromată.

(w670)

Acestea se adaugă locațiilor care erau deja prezente în proiectul mixt din vestul țării, inclusiv nume sonore, așa cum sunt Taco Bell, Manufaktura sau TED's COFFEE. În total, Iulius Town propune peste 20 de astfel de restaurante și cafenele tematice, la care se adaugă un food court generos, cu aproximativ 30 de propuneri culinare.

(w670)

Oferte speciale pentru angajații din clădirile de birouri

Amplasarea locațiilor la parterul clădirilor de birouri oferă un dublu avantaj. Pe lângă deschiderea către parcul Iulius Gardens, care permite amenajarea unor terase într-un cadru natural aparte și care adaugă valoare panoramei în orice anotimp, un atu major este și proximitatea față de cei care lucrează în clădirile de birouri United Business Center din ansamblul Iulius Town. Pentru ei sunt implementate meniuri de tip business lunch, accesibile zilnic, iar angajații beneficiază de discounturi în baza Cardului Partener, un program de loializare special creat pentru ei. Pentru că au la dispoziție această varietate la doi pași de locul de muncă, mulți dintre ei aleg restaurantul preferat pentru pauza de masă, dar și pentru o întâlnire de afaceri sau pentru timpul petrecut după program, în compania prietenilor sau a familiei.

(w670)

Ansamblul urbanistic a fost inaugurat pe 30 august 2019 și le propune timișorenilor un nou mod de viață. Este un proiect regional, pentru că se adresează inclusiv locuitorilor din județele învecinate, dar și din Serbia și Ungaria. Centrul de business al regiunii, dar și cel mai mare spațiu pentru shopping din afara Capitalei, Iulius Town este o investiție de 442 milioane de euro a companiilor IULIUS și Atterbury Europe.

(w670)

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
NoMy - smt4.5.3
pixel