Ivanka Trump a anunţat marţi că va închide brandul de modă care îi poartă numele.
Acest lucru se întâmplă după ce fiica preşedintelui SUA se decisese să îi limiteze dezvoltarea pentru a evita conflictele de interese cu funcţia sa de consilier la Casa Albă, informează AFP.
După o creştere puternică a vânzărilor în 2016, datorată campaniei prezidenţiale, brandul a fost afectat de alegerea lui Donald Trump la preşedinţia SUA, în condiţiile în care mai multe lanţuri de magazine - printre care Nordstrom şi Neiman Marcus în Statele Unite şi Hudson Bay în Canada - au decis să elimine din oferta lor articolele purtând numele fiicei preşedintelui.
'După 17 luni la Washington, nu ştiu dacă voi reveni vreodată la această afacere, dar ştiu că, pe moment, atenţia mea se va concentra pe ceea ce fac aici, la Washington. Prin urmare, luarea acestei decizii este corectă pentru echipa mea şi pentru asociaţii mei', a declarat Ivanka Trump marţi într-o declaraţie transmisă AFP.
Lansat în 2014
Lansat în forma sa actuală în 2014, brandul a beneficiat de un parteneriat cu grupul G-III Apparel Group, care fabrică şi distribuie îmbrăcăminte şi accesorii. Poziţionat pe segmentul mediu, cu preţuri accesibile, brandul a atins o cifră de afaceri de 47,3 milioane de dolari în anul financiar 2016/17, închis la sfârşitul lunii ianuarie 2017.
După alegerea tatălui ei şi nominalizarea sa pe post de consilier la Casa Albă, Ivanka şi-a păstrat pachetul majoritar, însă l-a încredinţat unui trust pentru a minimiza potenţialul conflict de interese.
Vezi și: Fundația Donald J. Trump, dată în judecată de statul New York. Se cere dizolvarea
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu