Reducerea efectelor asociate fumatului, prin strategii de reducere a riscurilor, este una dintre cele mai mari oportunități de sănătate publică la nivel mondial și ca atare, industria tutunului inovează în mod constant pentru a dezvolta produse alternative fără ardere, satisfăcătoare, cu un profil redus de risc în comparație cu fumatul.
De asemenea, acceptarea și adoptarea politicilor de reducere a riscurilor în întreaga lume reprezintă o oportunitate imensă pentru consumatori și societate, consideră James Murphy, Director Științific și de Cercetare în cadrul BAT, una dintre cele mai mari companii globale din domeniu și liderul pieței tutunului din România.
Strategia BAT, actualizată și anunțată la începutul anului, reiterează obiectivul companiei de transformare într-o afacere predominant fără fum până în 2035 și subliniază angajamentul acesteia de a reduce impactul afacerii globale BAT asupra sănătății, spune directorul științific și de cercetare BAT într-un interviu recent.
“Produsele noastre fără fum sunt acum folosite de peste 23,9 milioane de consumatori din 75 de piețe, generând 16,5% din veniturile grupului. Obiectivul nostru global nostru este să avem 50 de milioane de consumatori ai acestor produse până în 2030, care să genereze 50% din veniturile grupului până în 2035”, a declarat James Murphy.
Inovația este forța motrice din spatele transformării companiei iar cel mai probabil, iar pentru a face tranziția fumătorii au nevoie de acces la produse care le oferă o satisfacție comparabilă. De aceea, “investim semnificativ în cercetare și dezvoltare pentru a oferi inovații care satisfac sau anticipează preferințele consumatorilor”, a menționat Murphy.
BAT afirmă că reducerea efectelor asociate fumatului, prin strategii de reducere a riscurilor, este una dintre cele mai mari oportunități de sănătate publică la nivel mondial. Ca atare, inovează în mod constant pentru a dezvolta produse alternative fără ardere, satisfăcătoare, cu un profil redus de risc în comparație cu fumatul. De asemenea, BAT pledează pentru acceptarea și adoptarea politicilor de reducere a riscurilor în întreaga lume și subliniază potențialul de sănătate publică al politicilor de reducere a riscurilor asociate fumatului, încurajând punerea în aplicare a unor reglementări eficiente și bazate pe dovezi.
“Să luăm modelul Suediei, de exemplu, care este pe cale să devină o țară care a renunțat la fumat în cursul acestui an – cu 16 ani înainte de obiectivul stabilit pentru 2040 de atingere a unui nivel de prevalență a tutunului de 5% per țară stabilit în „Planul European pentru combaterea cancerului” al Parlamentului European în februarie 2021. Succesul remarcabil al Suediei a fost determinat de acceptarea produselor fără fum și a politicilor de susținere în acest sens, peste 70% dintre consumatorii suedezi utilizând produse fără fum, cum ar fi snusul sau punguțele moderne de nicotină pentru consum oral”, a mai declarat James Murphy.
Recent, BAT a inaugurat un nou Centru de Inovare de ultimă generație în cadrul facilității sale globale de cercetare și dezvoltare (R&D) din Southampton, Marea Britanie. Acesta va juca un rol cheie în accelerarea călătoriei de transformare a BAT, pentru construirea unui viitor mai bun (*A Better Tomorrow™ - misiunea strategică a companiei).
Obiectivul BAT este ca 50 de milioane de consumatori să aleagă produsele sale care nu implică arderea tutunului până în 2030 și de a genera venituri de 5 miliarde de lire sterline din noile categorii până în 2025.
Portofoliul strategic al companiei include mărcile sale globale de țigarete și o categorie tot mai largă de produse din tutun și nicotină, precum țigări electronice, produse de încălzire a consumabilelor și pliculețe cu nicotină pentru uz oral.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News