Celebrul bucătar englez Jamie Oliver a anulat parteneriatul cu Sainsbury's, după 11 ani de colaborare. Jamie a apărut de-a lungul timpului în peste 100 de spoturi publicitare pentru lanțul de magazine şi a câştigat aproximativ zece milioane de lire sterline.
autor: Andra Munteanu
În 2005, sugestia lui Jamie, din campania “Încearcă ceva diferit” a Sainsbury's, de a adăuga nucșoară spaghettelor Bolognese, a dus la vânzarea a peste nouă tone de nucșoară, echivalentul vânzărilor pe ultimii doi ani.
Cu toate acestea, colaborarea a fost “condimentată” și de o serie de dezacorduri. În urmă cu cinci ani, directorul executiv al Sainsbury's, Justin King, a criticat limbajul folosit de Oliver pentru a condamna părinții care își trimit copiii la școală cu junk food la pachet.
Doi ani mai târziu Oliver s-a certat cu Sainsbury's din cauza refuzului companiei de a apărea într-o dezbatere televizată din cadrul emisiunii “Jamie’s Fowl Dinners” asupra găinilor crescute în incubator.
Marţi, King i-a mulţumit public lui Jamie pentru beneficiile aduse companiei: „Jamie a fost un excelent ambasador al brandului Sainsbury's, a atins ţelul nostru de a oferi clienţilor noștri mâncare proaspătă şi sănătoasă, menţinând concomitent înaltele noastre standarde etice. Acesta a fost unul dintre cele mai de succes parteneriate din toate timpurile“, a anunţat Justin King.
Oliver, care în momentul de faţă este în concediu, a declarat că îi va fi dor de Sainsbury's, dar că era un moment bun pentru a merge mai departe. El va continua să apară în spoturie Sainsbury's până de Crăciun.
Oliver a mai precizat că Sainsbury's ar trebui să fie mândri de ei datorită angajamentului lor de a aproviziona oamenii cu produse de o calitate superioară.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News