EXCLUSIV  Japonezii şi ruşii în căutare de capodopere la Mercanteinfiera

La Târgul Internaţional de Artă de la Parma, închis cu două zile în urmă, au fost peste 20.000 de vizitatori din toată lumea: ruşi, germani, americani, latino-americani, francezi şi spanioli, fără a mai număra grupurile de chinezi şi japonezi deosebit de numeroase.

Alegeri prezidentiale 2024

Potrivit bilanţului făcut de Ilaria Dazzi, Brand Manager al Mercanteinfiera, târgul a avut o creştere de 10% a negustorilor de artă faţă de 2016, iar comerţul destinat exportului a fost semnificativ.

(w670) Ofertă ex

Ofertă extrem de bogată la Mercateinfiera

Noutatea ediţiei din acest an a fost dată de cumpărătorii din America Latină şi de interesul stabil al Rusiei pentru anticariat, al americanilor pentru arta modernă şi pentru designul mărcilor italieneşti şi de căutarea piesei "unice", care să aibă în spatele ei o poveste. Piese de foarte bună calitate, care să reprezinte şi o investiţie economică. Piese care să formeze nu numai un loc de refugiu al colecţionarului, dar să şi evoce forme de artă şi de cultură, tezaure ale timpului.

S-a adăugat interesul cumpărătorilor din Ţara Soarelui Răsare pentru tot ceea ce reprezintă cultura şi tradiţia lor, cu obiectivul de a cumpăra şi a duce în ţara lor cât mai multe opere.

(w670)

Artă veche la Târgul de la Parma

De un mare succes s-au bucurat şi cele două expoziţii colaterale. Aurul mat şi bijuteria fantezie în prima jumătate a secolului al XX-lea, organizată în colaborare cu Muzeul Bijuteriilor din Casalmaggiore, a etalat peste 150 de piese placate cu aur, realizate din metal, material plastic, coral, rubine şi diamante false. Bijuterii populare imitându-le pe cele ale regilor.

Alături erau expuse piesele marilor bijutieri italieni Ornella Bijoux pentru Biki (atelier milanez care a susţinut eleganţa Mariei Callas), Emma Caimi şi Carla Pellini, Ottavio Re şi Giuliano Fratti.

(w670) Design mad

Design made in Italy la Târgul de Artă de la Parma

A doua expoziţie, intitulată Marea surâde de departe, a etalat picturi, gravuri şi obiecte legate de imaginarul marin. Un parcurs gândit de Paolo Aquilini, Serena Bertolucci, Luca Leoncini, Laura Cattoni şi Simone Frangioni de la Muzeul de la Palazzo Reale din Genova, cu un parcurs cuprinzând şi ghiduri turistice, fotografii şi afişe publicitare reprezentând marea ca loc al sufletului şi al pasiunilor.

Pasiuni cum a fost cea a primei navigatoare, Virginie Heriot (1890-1932), "zâna oceanelor", ale cărei costume de lână au putut fi admirate în expoziţie.

(w670) Bijuterii

Bijuterii false. Colier copie după cel cumpărat de Richard Burton pentru Elisabeth Taylor

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
NoMy - smt4.5.3
pixel