Organizatorii Jocurilor Olimpice de vară din 2020 de la Tokyo au lansat joi a doua loterie pentru atribuirea biletelor de intrare, după ce s-a înregistrat un număr neaşteptat de mare de solicitări, care i-a obligat să-şi reevalueze strategia de vânzări pentru Japonia, în prima parte a acestui an, informează Reuters.
Organizatorii au precizat că 5,12 milioane de persoane au depus cereri de bilete după lansarea primei loterii interne, în luna mai, însă doar 960.000 dintre acestea au reuşit să obţină cel puţin un tichet pentru evenimentele favorite.
Peste trei milioane de bilete au fost vândute cu ocazia acestei prime campanii, iar cei peste 4 milioane de solicitanţi care au rămas cu mâinile goale vor avea acum o nouă şansă, după ce organizatorii au anunţat că mai sunt disponibile 680.000 de tichete pentru loteria suplimentară, la sporturi precum fotbalul, baschetul şi baseball-ul.
Iubitorii sportului din Japonia vor avea la dispoziţie până pe 19 august să depună cereri de bilete, câştigătorii urmând să fie anunţaţi pe 11 septembrie.
Un alt lot de bilete va fi pus la dispoziţia rezidenţilor japonezi în cadrul unei loterii care va fi organizată spre sfârşitul acestui an, înaintea ultimei faze a vânzărilor, din primăvara anului viitor.
Între 70 şi 80 la sută din totalul biletelor a fost rezervat pentru vânzarea pe piaţa internă, tichetele rămase urmând să fie alocate clienţilor internaţionali şi sponsorilor.
În cadrul candidaturii pentru JO 2020, oficialii niponi au precizat că vor fi disponibile aproximativ 7,8 milioane de bilete pentru întrecerile olimpice, însă numărul exact al acestora nu a fost deocamdată anunţat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Roxana Neagu