Dacă nu era atent, un român era să fie păcălit cu o sumă destul de mare de bani la supermarket.
Marile lanțuri de supermarketuri, potrivit tot mai multor dovezi raportate de români, se rezumă la diferite practici prin care afișează un anumit preț la raft, iar la casă clienții sunt taxați după cu totul alt preț, potrivit ObiectivSM.
Îngrijorările oamenilor au crescut după ce, în Australia, o femeie a descoperit că etichetele produselor dintr-un supermarket din Australia erau digitale și aveau deasupra un semnal luminos albastru.
Unii dintre internauții care au comentat la postarea femeii și au spus că supermarketul folosește aceste noi etichete digitale ca „o modalitate mai ușoară de a ascunde prețul adevărat al produselor”.
„Nu mai poți verifica prețurile vechi acum”, a scris un cumpărător nemulțumit.
Foto: Sursa foto: https://www.freepik.com/, @nomadsoul1
Un sătmărean care a mers la supermarket a fost uimit când, după ce a achiziționat și plătit produsele cumpărate, a descoperit pe bonul fiscal că unul dintre acestea era cu peste 60 de lei mai scump decât era afișat pe etichetă.
Norocul bărbatului a fost că a observat neregula înainte de a ieși din magazin și a putut să se întoarcă și să ceară banii înapoi pentru diferența dintre prețul de la raft și cel de la casa e marcat.
Acesta a cumpărat o cutie de nisip al cărei preț afișat era de 130 lei la raft, doar că la casa de marcat aceasta a ajuns sa coste cu peste 60 lei mai mult.
„Eu înțeleg că se greșește cu 6 lei, cu 9 lei, dar să greșești cu peste 60 de lei? Aici nu mai e greșeală din punctul meu de vedere, aici e hoție pe față, bătaie de joc la adresa clienților, pentru că probabil că alții în locul meu nu s-ar fi întors să își facă dreptate, ar fi plecat rușinați chiar dacă ar fi observat diferența de preț” , a transmis bărbatul redacției ObiectivSM.
Foto: obiectiv-sm.ro
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News