Pe Facebook a fost postat un video prin care Kaufland este acuzat că dă țepe clienților. Vorbim despre un clip care a strâns, în doar câteva ore, peste 25.000 de share-uri pe rețeaua de socializare prin care ni se arată că diferențele dintre prețurile afișate la raft și cele de la casa de marcat nu sunt erori. "Când sunt prinși, angajații Kaufland restituie diferența dar NU corectează prețul greșit și continuă să ceară mai mulți bani clienților neatenți. Așa zisele "greșeli" sunt mereu în favoarea Kaufland, niciodată în favoarea clienților", a povestit Cristi Brâncovan, un tânăr din Timișoara care a făcut filmarea.
UPDATE: Ca urmare a acestui articol, Kaufland România a trimis un drept la replică.
"Acum două zile în magazinul din Timișoara, strada D. Bojinca nr. 4, ni s-a semnalat o eroare de etichetare la raft a unui produs. Eticheta a fost corectată și diferența de preț a fost restituită clientului. Ulterior, am demarat verificări suplimentare a tuturor etichetelor din magazin. Ne cerem scuze pentru neplăcere, a fost o eroare umană și vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru a limita și preîntâmpina astfel de situații, care ne dorim să nu se mai repete.Corectitudinea etichetelor la raft reprezintă o prioritate pentru noi, iar în fiecare magazin avem echipe dedicate care le controlează zi de zi.
Clienții care au cumpărat în aceste zile din magazinul din Timișoara, strada D. Bojinca nr. 4, produsul balsam de rufe Silan aflat la promoție, se pot întoarce cu bonul de casă la Biroul de Informații din magazinul din Timișoara pentru a primi diferența de preț de 2 lei.
De asemenea, rugăm clienții care sesizează astfel de situații să se adreseze pentru rezolvare la numărul de telefon gratuit 0800.080.888 de luni până vineri, în intervalul orar 09.00 - 18.00, sau la Biroul de Informații din magazine," se arată în dreptul la replică trimis de Kaufland România.
------
Știrea inițială:
Am sunat la Kaufland. Nu există un număr de contact pentru relații cu presa, așa că am apelat numărul unde orice român poate să-și exprime dorințele, laudele sau criticile: 0800.080.888. După câteva minute bune în care ne-a cântat Voltaj o melodie care se potriva perfect contextului: "Îmi cere inima s-o mai spun o dată/ Asta e țara mea, jur că-i minunată / Cei care simt la fel, să-nceapă nebunia / Din toată inima, pentru România".
În cele din urmă, un operator ne-a răspuns la telefon. I-am zis unde a avut loc filmarea respectivă și ne-a răspuns: "Stați puțin. Ați cumpărat dumneavoastră un produs și avea alt preț la casa de marcat sau ați văzut doar un filmuleț pe Internet? Deci nu dumneavoastră ați văzut diferența...".
Operatorul ne-a spus că nu a văzut clipul, dar are câteva sfaturi: "atunci când aveți o diferență de preț constatată după ce ați plătit, vă așteptăm la Biroul de informații pentru a vă recupera banii și pentru a anunța defecțiunea de sistem în magazin, dacă este vorba despre una. Eu nu contest faptul că nu există astfel de erori și că ele apar inopinat, dar vă asigur că nu este ceva deliberat, în sensul că ne propunem să oferim prețuri false. Sincer să fiu, nu este în competența mea să rezolv problema. Eu, când sunt apelat de un client care reclamă, sun în respectivul magazin pentru a îndrepta lucrurile".
[citeste si]
"Nu există un număr de contact pentru relații cu presa. Ne puteți trimite un mail", ne-a mai zis operatorul dacă mai avem întrebări.
Și ce s-a întâmplat în Timișoara nu este un fapt singular. Un cititor DC News, care a cumpărat o caserolă de carne, ne-a arătat bonurile cu diferența clară între prețul de la raft și prețul de la casa de marcat. Omul s-a dus la Biroul de informații, angajații de acolo i-au dat imediat banii înapoi, doar că procedura se repetă. Nu este vorba despre mulți bani, uneori vorbim de un leu și 20 de bani. Dar haideți să facem un calcul să vedem cât se adună, lunar, de la clienți. Plus că vorbim de un principiu. Sunt oameni care nu au bani, se uită după promoții, cântăresc fiecare bănuț, iar apoi descoperă că sunt păcăliți. Și imaginați-vă și umilința omului corect care vine să își ia banii înapoi, pentru că îi sunt aruncați în față câțiva zeci de bani, sau poate un leu, de față cu alți clienți, asta după ce stă minute în șir la coadă să i se facă dreptate. O dreptate de doi bani marca... Kaufland.
Dacă și dumneavoastră ați trecut prin astfel de experiențe, vă rugăm să ne scrieți.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu