Kaufland și Glovo lansează o linie telefonică cu livrare gratuită cu plata la domiciliu pentru persoanele în vârstă sau cu dizabilități.
Kaufland și Glovo lansează o linie telefonică cu livrare gratuită cu plata la domiciliu pentru persoanele în vârstă sau cu dizabilități. Pentru a veni în sprijinul persoanelor în vârstă sau cu dizabilități, care nu pot ieși din casă în perioada aceasta, compania lansează alături de Glovo și de Fundația Regală Margareta a României o linie telefonică specială de preluare a comenzilor.
Astfel, persoanele de peste 65 de ani și cele cu dizabilități vor avea posibilitatea să comande telefonic, printr-o linie specială dedicată, iar Kaufland România va asigura livrarea gratuită la domiciliu și plata ramburs a produselor, pentru a-i sprijini în această perioadă.
Aceștia pot apela la numărul de telefon 0720.00.95.95 (tarif normal), în intervalele luni-sâmbătă: 08:30-21:30 și duminică: 08:30-20:00 și pot plasa comenzi, la o distanță de maximum 6 km față de magazinele Kaufland implicate în acest program. Achitarea produselor se va face în numerar, la livrare, pentru a veni în sprijinul vârstnicilor care nu folosesc instrumente digitale de plată.
Linia telefonică creată este momentan disponibilă în toate cele 14 orașe din rețeaua Glovo - București, Cluj Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Oradea, Brăila, Galați și Pitești.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Anca Murgoci
de Anca Murgoci