Kaufland și Glovo lansează o linie telefonică cu livrare gratuită cu plata la domiciliu pentru persoanele în vârstă sau cu dizabilități.
Kaufland și Glovo lansează o linie telefonică cu livrare gratuită cu plata la domiciliu pentru persoanele în vârstă sau cu dizabilități. Pentru a veni în sprijinul persoanelor în vârstă sau cu dizabilități, care nu pot ieși din casă în perioada aceasta, compania lansează alături de Glovo și de Fundația Regală Margareta a României o linie telefonică specială de preluare a comenzilor.
Astfel, persoanele de peste 65 de ani și cele cu dizabilități vor avea posibilitatea să comande telefonic, printr-o linie specială dedicată, iar Kaufland România va asigura livrarea gratuită la domiciliu și plata ramburs a produselor, pentru a-i sprijini în această perioadă.
Aceștia pot apela la numărul de telefon 0720.00.95.95 (tarif normal), în intervalele luni-sâmbătă: 08:30-21:30 și duminică: 08:30-20:00 și pot plasa comenzi, la o distanță de maximum 6 km față de magazinele Kaufland implicate în acest program. Achitarea produselor se va face în numerar, la livrare, pentru a veni în sprijinul vârstnicilor care nu folosesc instrumente digitale de plată.
Linia telefonică creată este momentan disponibilă în toate cele 14 orașe din rețeaua Glovo - București, Cluj Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Oradea, Brăila, Galați și Pitești.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News