Kering, proprietarul Gucci, estimează o scădere cu 30% a profitului operațional al doilea semestru, din cauza cererii scăzute din China

Foto: Unsplash
Foto: Unsplash

Kering a raportat o scădere mai mare decât se aștepta a vânzărilor în al doilea semestru și prognozează o a doua jumătate de an mai slabă, în timp ce grupul francez de lux lucrează pentru a revigora marca sa cheie Gucci, în timp ce se confruntă cu o cerere redusă din partea cumpărătorilor chinezi.

Vânzările grupului francez de lux, care deține și casele de discuri Boucheron și Balenciaga, au scăzut la 4,5 miliarde de euro, o scădere de 11% pe o bază organică, ceea ce exclude efectele valutare și achizițiile, potrivit Reuters.

Cifra a fost sub așteptările analiștilor pentru o scădere de 9%, conform unui consens Visible Alpha.

Kering a declarat că venitul din exploatare din a doua jumătate ar putea scădea cu aproximativ 30%, după o scădere cu 42% în prima jumătate a anului, la 1,6 miliarde de euro.

„A existat o deteriorare a tendințelor în iunie, care până acum persistă și în iulie”, a declarat directorul general adjunct Jean-Marc Duplaix la o convorbire cu analiștii.

Cu toate acestea, directorul financiar Armelle Poulou a declarat reporterilor că scăderea mai mică estimată a profitului operațional în a doua jumătate, comparativ cu ultimele șase luni, s-a bazat pe o îmbunătățire treptată a veniturilor, în special pentru Gucci.

American Depository Receipts (ADR) de la Kering a scăzut cu aproximativ 8% în New York, extinzând pierderile anterioare după publicarea rezultatelor.

Marți, rezultatele trimestriale LVMH.PA ale LVMH din sector au ratat așteptările, deoarece vânzările au crescut cu 1%, oferind puține semne că o creștere este aproape și ducând la scăderea acțiunilor din sectorul bunurilor de lux.

Acțiunile Kering listate la Paris s-au tranzacționat la cel mai scăzut nivel din 2017, înaintea rezultatelor sale care au venit după tranzacționarea europeană.

Scăderi ale vânzărilor Gucci

Vânzările la Gucci au scăzut cu 19% pe semestru, fără vreo îmbunătățire față de primele trei luni și sub așteptările analiștilor pentru o scădere de 16%, potrivit unui consens Visible Alpha.

Kering a reînnoit Gucci, casa de modă italiană veche de un secol, care reprezintă jumătate din vânzările grupului și două treimi din profit.

Designurile minimaliste ale noului director de creație Sabato de Sarno, care au început să apară în magazine la începutul acestui an, sunt cheia pentru resetarea și promovarea upmarketului, în încercarea de a satisface clienții mai bogați, care sunt mai imuni la zbuciumurile economice.

Poulou a spus că modelele au fost bine primite și că lansarea a fost o alegere bună.

Dar eforturile au fost complicate de o scădere a pieței globale de lux, în timp ce revenirea Chinei - în mod tradițional cea mai râvnită piață a Gucci - a fost întunecată de o criză imobiliară și de șomaj ridicat în rândul tinerilor, pe măsură ce piețele occidentale au căzut după pandemie.

Kering a spus că Gucci a înregistrat o scădere marcată în Asia-Pacific. Veniturile grupului de la consumatorii chinezi, atât în ​​țară, cât și în străinătate, au scăzut cu 25% în timpul semestrului, a declarat Poulou.

În ciuda veniturilor mai mari în Japonia, vânzările Kering în Asia au scăzut cu 25% în al doilea semestru, Poulou indicând scăderi mari în Hong Kong și Macao.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel