Compania Konica Minolta a anunțat semnarea unui acord global de leasing cu De Lage Landen (DLL), prin care oferă clienților de tip Global Major Account (GMA) - companii mari și foarte mari, multinaţionale - un program de dezvoltare competitivă prin soluții financiare și de leasing operațional eficiente.
Colaborarea între cele două companii marchează extinderea parteneriatului benefic existent dintre Konica Minolta și De Lage Landen. Konica Minolta, producător și furnizor de echipamente multifuncţionale de birou, sisteme de producţie, aplicaţii şi servicii bazate pe soluţii complete de management al documentelor, cum sunt Serviciile Optimizate de Printare (OPS), oferă inclusiv servicii dedicate industriei de imagistică la nivel mondial.
Compania este un partener puternic pentru clienții săi naționali și internaționali, atât prin grupul de filiale din 45 de ţări, cât şi prin cele 150 de centre de vânzări şi service din întreaga lume.
"Soluțiile OPS au cunoscut o extindere rapidă în rândul clienților mari și foarte mari pe plan mondial, adresând cu succes nevoile de creştere ale acestora. Una dintre cerințele fundamentale ale clienţilor de tip GMA este accesul la soluţii competitive de finanţare pentru echipamente şi servicii adiacente, având la bază un program de leasing disponibil la nivel global. Ca urmare, prin semnarea contractului cu DLL, credem că am răspuns eficient acestei necesități a mediului de business," a declarat Jun Haraguchi, Senior Executive Officer, Konica Minolta Inc.
La rândul său, Steve Riggs, preşedinte Office Technology Global Business Unit, DLL, furnizor global de soluții financiare deţinut integral de către Rabobank Group spune că: "Există beneficii considerabile în oferirea de servicii financiare inovative clienţilor mari și foarte mari pe plan internațional ai companiei Konica Minolta. Suntem nerăbdători să începem colaborarea bazată pe abordarea orientată către client, ceea ce ne va aduce beneficii imediate foarte mari."
Cu o experienţă de business de succes de peste 20 de ani, Konica Minolta și DLL au decis să extindă parteneriatul existent la nivel global printr-un angajament mutual care să asigure resursele necesare şi un program de dezvoltare competitivă clienţilor de tip GMA.
Acoperirea acestui parteneriat la nivel internaţional include 26 de ţări din SUA, Europa şi regiunea Pacificului din Asia.
Konica Minolta Business Solutions Romania SRL a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc. Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi canalele de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa de peste 22 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca şi în anii precedenţi, rezultatele anului 2013 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News