Konica Minolta a înregistrat o cifră de afaceri, în primul semestru din 2014, în creștere cu 10% comparativ cu aceeași perioadă din 2013.
Aproximativ 45% din venituri provin din vânzarea de echipamente, în timp ce restul de 55% din cifra de afaceri este generată de serviciile și soluțiile furnizate de companie în segmentele office și de producție digitală. În prima jumătate a acestui an, cel mai bine vândute produse Konica Minolta au fost multifuncționalele alb-negru și color, cu viteze de printare între 21 și 30 de pagini pe minut.
O creștere semnificativă a vânzărilor în această perioadă a fost înregistrată în segmentul echipamentelor office A3 color. Compania deține o cotă de 31% din piața locală de echipamente office multifuncționale laser A3, în timp ce pe segmentul sistemelor de producție, Konica Minolta și-a menținut poziția de lider de piață, cu o cotă de peste 56%.
Cele mai importante servicii furnizate de Konica Minolta pe plan local sunt cele de optimizare a activității de printare (OPS – Optimzed Print Services), bazate pe soluţii complete de management al documentelor care permit creșterea productivității și reducerea costurilor, soluțiile software de procesare a documentelor, soluțiile de securitate, cele de management și monitorizare a echipamentelor și utilizatorilor, precum și cele de service și mentenanță.
Totodată, Konica Minolta a extins segmentul de soluții de management de conținut - Enterprise Content Managent (ECM), care permit companiilor optimizarea proceselor de lucru cu informații și documente, creșterea productivității și optimizarea costurilor, iar compania estimează o dublare a cererii pentru astfel de soluții în următorii patru ani.
Helmut Ignat, Director General Konica Minolta Business Solutions România: "Creșterea Konica Minolta în primul semestru din 2014 a fost susținută de mai mulți factori: investițiile realizate pe plan local pentru inovație, diversificarea portofoliului de produse și servicii, precum și îmbunătățirea continuă a experienței pe care o oferim clienților nostri. Mă aștept să înregistrăm rezultate solide și în a doua jumătate a anului și să depășim astfel în 2014 cifra de afaceri de 20 de milioane de euro raportată anul trecut".
Konica Minolta oferă clienților din România un portofoliu complet de produse și servicii care acoperă întreaga suită de soluții necesare procesării documentelor – captură, indexare, stocare, livrare și arhivare – folosind atât solutii proprii, precum Document Navigator, suitele de aplicatii bEST și dokoni, cât și platforme și aplicații terțe precum SharePoint și SafeQ, respectiv o infrastructură optimă de printare, copiere şi scanare, formată din echipamente de ultimă generație.
Konica Minolta Business Solutions Romania, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată pe 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc. Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi rețeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa de peste 22 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri.
Ca şi în anii precedenţi, rezultatele anului 2013 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România. Konica Minolta Business Solutions România distribuie şi asigură servicii pentru echipamente multifuncţionale, faxuri, imprimante, echipamente de tipar digital şi oferă Servicii Optimizate de Printare bazate pe soluţii complete de management al documentelor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News