Konica Minolta, Inc. (Konica Minolta) anunță deschiderea unui centru strategic în Franța în vederea dezvoltării segmentului de imprimare industrială din cadrul portofoliului companiei.
Parte a strategiei globale de management, acesta este primul centru de afaceri extern în cadrul căruia compania va formula direcții de acțiune pe termen mediu și lung, pentru a contribui la dezvoltarea industriei și pentru a-și consolida poziția pe piața de imprimare decorativă.
Transformarea fluxurilor de lucru în printarea industrială
Valoarea pieței de imprimare industrială, cu o gamă largă de aplicații precum printarea pe etichete, ambalaje și materiale textile, este estimată la 430 miliarde de euro. Există un potențial extrem de ridicat de dezvoltare a afacerilor de printare digitală. Mai mult, cererea pentru imprimarea digitală a crescut semnificativ - din ce în ce mai multe companii au adoptat strategii de marketing pentru stimularea vânzărilor, utilizând design-ul exclusiv de ambalaje și etichete.
Konica Minolta își propune să contribuie, prin intermediul tehnologiilor digitale promovate, la optimizarea proceselor și fluxurilor de lucru ale clienților. De asemenea, Konica Minolta își propune să aducă plus valoare domeniului imprimării industriale și să își extindă activitatea prin valorificarea tehnologiilor de printare digitală pentru producții de mică serie și cu termen de execuție rapid, precum și prin furnizarea de soluții care să sporească eficiența operațiilor de printare.
Dezvoltarea activității în Europa - centrul afacerilor de imprimare industrială
Europa este centrul de greutate al afacerilor de imprimare industrială și dictează tendințele în acest domeniu. Prin deschiderea centrului strategic din Franța, Konica Minolta mizează pe accelerarea dezvoltarării soluțiilor de printare industrială printr-un ciclu de creare de noi valori și modele de afaceri pentru clienți și ulterior, de evaluare a valorilor și modelelor de afaceri cu clienții. Acest proces orientat către clienți a contribuit semnificativ, în decursul ultimilor ani, la dezvoltarea afacerilor Konica Minolta.
[citeste si]
În industria de ambalaje și etichete, se estimează creșterea eficienței operațiunilor de finisare (tăiere, lăcuire, laminare, ștanțare) pentru producțiile de serie mică. Konica Minolta caută oportunități pentru accelerarea inovațiilor în acest domeniu prin alianța cu MGI Digital Technology, producător francez lider pe piața echipamentelor de printare digitală, dar și prin consolidarea parteneriatelor cu mai mulți producători de echipamente de finisare din Europa.
Mai mult, Europa reprezintă peste 50% din piața de imprimare digitală pe materiale textile din lume și ocupă poziția de lider pe segmentul de imprimare digitală pe materiale de construcție și tapet. Konica Minolta a oferit sisteme digitale cu jet de cerneală pentru imprimarea pe materiale textile pe piața europeană, însă compania vizează dezvoltarea de noi soluții pentru transformarea fluxurilor de lucru, fiind mai aproape de piață prin deschiderea centrului strategic de afaceri în Franța.
Dezvoltarea afacerilor Konica Minolta
De la lansarea sistemelor de printare de producție compacte de înaltă calitate cu un cost accesibil în anul 2003, Konica Minolta s-a extins pe piața de printare digitală, prin diversificarea activităților și dezvoltarea de noi echipamente performante. Konica Minolta vizează dezvoltarea afacerilor prin oferirea de noi soluții în printarea industrială, precum și servicii cu valoare adăugată în printarea comercială, pentru atingerea obiectivului de a obține o cifră de afaceri de 3 miliarde de dolari în anul fiscal 2020. Konica Minolta este pregătită să răspundă nevoilor piețelor de ambalaje și etichete, cu un potențial promițător de dezvoltare, prin lansarea sistemului bizhub PRESS C71cf de producție de etichete on-demand și sistemul digital inkjet AccurioJet KM-1 în format B2, precum și prin intrarea în alianța strategică și financiară cu producătorul francez MGI.
Konica Minolta Business Solutions Romania, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată pe 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc. Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi rețeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa de peste 25 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca şi în anii precedenţi, rezultatele anului 2014 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.
Konica Minolta Business Solutions România distribuie şi asigură servicii pentru echipamente multifuncţionale, faxuri, imprimante, echipamente de tipar digital şi oferă Servicii Optimizate de Printare bazate pe soluţii complete de management al documentelor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu