Deja s-a înnisipat jumătate din lotul Mamaia Nord, informează Apele Române.
Imaginile pe care le puteți vedea spun mai mult decât o mie de cuvinte despre ce înseamnă acest proiect de infrastructură mare, în valoare de peste 800 de milioane de euro - finanțare europeană, care se desfășoară pe litoralul Mării Negre și al cărui beneficiar este statul român prin Administrația Bazinală de Apă Dobrogea – Litoral.
Cât se poate de simplu: proiectul este unul prin care se încearcă diminuarea efectelor eroziunii costiere prin lărgirea plajelor și construcția lucrărilor hidrotehnice (digurilor). Stațiunea Mamaia Nord face obiectul contractului de proiectare și execuție lucrări pentru 'Protecția și reabilitarea litoralului românesc al Mării Negre în zona MAMAIA' din cadrul proiectului 'REDUCEREA EROZIUNII COSTIERE, Faza II (2014-2020)' desfășurat de ADMINISTRAŢIA BAZINALĂ DE APĂ DOBROGEA-LITORAL.
Proiectul este cofinanțat prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) 2014 – 2020, Axa Prioritară 5 – Promovarea adaptării la schimbările climatice, prevenirea și gestionarea riscurilor, Obiectiv specific 5.1 Reducerea efectelor și a pagubelor asupra populației cauzate de fenomenele naturale asociate principalelor riscuri accentuate de schimbările climatice, în principal de inundații și eroziune costieră, informează Apele Române.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News