Lidl România, atacat pe Facebook: Prețuri uriașe față de Lidl Polonia

Politica de prețuri practicată de Lidl  din România a fost atacată de un polonez, client fidel al retailer-ului. Chiar dacă reclamele par senzaționale, în realitate, aceste prețuri promoționale sunt cu 50% mai mari decât cele cu care același produs, de la același producător, este comercializat în alte țări, potrivit agrointel.ro.

Polonezul Michael Pycela,  client fildel al lanțului Lidl reprezentat și la el acasă, a avut un veritabil șoc să vadă ce prețuri practică retailerul, la aceleași produse, dar în România. Pycela a fost atât de intrigat încât s-a dus direct la calculator și, pe pagina de Facebook a Lidl România, și-a spus tot păsul:

"Bună, Lidl! Ai FOST magazinul meu preferat din Polonia. Prețurile sunt bune, calitatea o bate pe cea de la Biedronka (polonezii vor înțelege), dar îmi displace profund ce faci în România. Ieri, un prieten din Polonia mi-a spus că organizezi Săptămâna Franceză (perioadă în mare prețurile la produse din Franța sunt promoționale – n.r.) cu produse și prețuri bune. M-am decis să verific și eu. Știu că prețurile din România sunt în general MAI MARI decât cele din Polonia la multe și multe produse (în special la cele de bază precum lapte, pâine și carne), dar NICI CHIAR AȘA! Ai două EXEMPLE de produse cu diferențe de preț de 50% între România și Polonia! Poți să îmi explici, te rog, cum este posibil ca oamenii să plătească MAI MULT, când ei câștigă MAI PUȚIN? PS: Un leu echivalează cu 1 zlot (Bine, este 0,9571 zloți)", este postarea polonezului.

Lidl răspunde la sesizarea polonezului

Cele două exemple date de clientul polonez arată clar o diferență uriașă între prețurile practicate în România de Lidl față de cele din Polonia. Astfel, dacă la noi brânza Camembert costă 9,99 de lei, clienții polonezi cumpără același produs, cu aceeași cantitate, de la același producător și retailer, la doar 6,66 de zloți La buletele de cartofi, se menține o diferență scandaloasă: 6,99 de lei prețul în România față de 4,44 zloți cel din Polonia.

Postarea clientului polonez a atras imediat atenția utilizatorilor români de Facebook, Lidl a venit cu un răspuns: "Michal, îți mulțumim că ești interesat de oferta noastră. Referitor la întrebarea ta, noi ne străduim pe cât posibil să păstrăm prețurile la un nivel convenabil pentru clienții noștri, dar comparând prețurile, ar trebui să iei în considerare diferențele privind taxele (naționale – n.r.) și costurile logistice. Sperăm că răspunsul nostru a fost de ajutor și îți dorim o ședere plăcută în România".

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel