Mamaia încearcă să reintre în forță pe piața turismului din România. Cum va arăta minivacanța de 1 Mai și de Paște, pe litoral.
Aflată în oprobriul public timp de mai mulți ani, Stațiunea Mamaia pare că dorește o revitalizare pe piața turismului.
Timp de ani de zile, Stațiunea Mamaia a scăzut drastic în numărul de turiști care o frecventează. Dacă acum 20 de ani, în timpul administrației lui Radu Mazăre, turiștii erau prezenți zi și noapte atât în stațiune, cât și în oraș (cu un preț plătit scump de constănțeni și turiști pe termen lung), astăzi doar weekendurile mai sunt frecventate intens în timpul estival.
Mulți români aleg stațiuni din afară, mai ales după ce România s-a aliniat din punctul de vedere al costurilor cu Occidentul. Pe lângă aspectul finanțelor, românii au mai invocat în ultimii 3 ani cel puțin și o scădere în calitatea serviciilor oferite.
Pentru că putem vorbi inclusiv despre o criză de imagine, am luat legătura cu una dintre entitățile preocupate cu starea turismului din Constanța. Astfel, O.M.D. Mamaia-Constanța, cu președintele său - George Măndilă, ne-a oferit câteva informații despre strategia stațiunii din viitorul apropiat.
„În primul rând, vom începe cu minivacanța de 1 Mai și de Paște. Știm că este o minivacanță de o săptămână. Am pregătit două seturi de evenimente. Un set de evenimente pe 1 mai, 2 mai și 3 mai - pentru cei care au tradiția de a veni la mare de 1 Mai, dar și niște concerte pe scena de la piațeta Casino din Mamaia, cu artiști foarte cunoscuți din România. Aceste evenimente vor putea fi văzute de turiștii din România care vor veni la mare. Totodată, având în vedere că avem o minivacanță legată de Paște, pe data de 4, 5 și 6 mai mutăm o altă serie de concerte în Piața Ovidiu unde vom monta scena - tot cu artiști cunoscuți - pentru cei care aleg să vină de Paști la mare, pentru că vor fi unii care vor lega toate cele 6 zile; majoritatea vor face 3 zile de 1 Mai, cu 3 zile de Paște. Acesta va fi primul calup de evenimente.”, a spus George Mandilă, pentru DC News.
Organizația de Management al Destinației O.M.D. Mamaia-Constanța a fost înființată în 2023 printr-o asociere între Primăria Municipiului Constanța (cu 50%) și trei patronate din turism (Organizația Patronală Mamaia-Constanța, Asociația Patronală Resto, Patronatul Marea Mamaia-Constanța, fiecare cu câte 16,66%), cu scopul de a gestiona în comun, mai eficient, activitățile de promovare și management turistic pentru stațiunea Mamaia și municipiul Constanța.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News