'În baza acestui contract, până la sfârşitul lunii februarie, se vor instala echipamente POS în agenţiile loto proprii din toată ţara, practic în 903 puncte de vânzare a produselor loteristice', se menţionează în comunicat.
Reprezentanţii Loteriei Române precizează că, în prezent, s-au redeschis aproape toate agenţiile loto pentru comercializarea biletelor de tip loto, Pronosport şi lozuri.
Potrivit sursei citate, în urma implementării acestui sistem de plată în toate agenţiile loto, proprii jucătorii vor putea achiziţiona produsele loteristice preferate utilizând orice tip de card emis de băncile din ţară sau din străinătate.
Totodată, prin facilitatea contactless, care oferă inclusiv posibilitatea plăţii cu telefonul mobil în cazul jucătorilor care au aplicaţie de plată, pe lângă plata obişnuită cu cardul ori plata cash, se diversifică şi totodată se îmbunătăţeşte calitatea serviciilor pe care Loteria Româna le oferă jucătorilor săi, venind astfel în întâmpinarea aşteptărilor şi nevoilor acestora. 'Implementarea plăţii cu cardul în toate agenţiile loto proprii este încă un pas important şi necesar în procesul de digitalizare a Loteriei Române şi o promisiune îndeplinită faţă de jucătorii noştri.
Proiectul pilot demarat anul trecut privind plata cu cardul în 91 de agenţii proprii din Bucureşti şi Braşov s-a desfăşurat cu succes, cu respectarea tuturor standardelor de securitate, astfel încât a venit momentul extinderii în toată reţeaua de agenţii proprii a acestei modalităţi de plata agreată de majoritatea jucătorilor, în special în contextul sanitar actual.
În plus, pentru securitatea şi rapiditatea tranzacţiilor specialiştii Loteriei Române au realizat în timp record interfaţarea aplicaţiei terminalului loteristic cu POS-ul', a declarat directorul general CN 'Loteria Română' SA, Sebastian-Iacob Moga.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News