Francezii de la Louis Vuitton au obținut profituri de 2,7 milioane de euro în magazinul din București, ceea ce reprezintă un record în cei cinci ani de funcționare.
Magazinul Louis Vuitton (130 mp), deschis în 2008, în galeria The Grand Avenue, de la parterul hotelului Marriott, a înregistrat anul trecut un profit net de aproape 700.000 de euro, la o cifră de afaceri de circa 4,4 milioane de euro, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor. Vârful profitabiliății afacerii LV a fost atins în 2011, când încasările au fost puțin peste 4,8 mil. euro, iar profitul a depășit și el 800.000 de euro.
În ceea ce priveşte vânzările pe metru pătrat, calculul arată cam așa: încasări anuale de 33.846 euro/mp și un profit de 5.320 euro/mp.
Cu un singur magazin, LV a depășit în termeni de vânzări performanțele celui mai mare comerciant de marci de lux din țară - Alsa Boutiques (operează francizele Max Mara, Ermenegildo Zegna, Coccinelle, Marella și Emporio Armani (33% din acțiuni) -, un business pornit în 1994.
Brandul Louis Vuitton – ale cărui produse de marochinărie sunt fabricate în peste 15 ateliere, dintre care două se află chiar la Sibiu – este parte a celui mai mare grup de bunuri de lux al lumii, Louis Vuitton Moët Hennessy, care realizează venituri de 23 de miliarde de euro, comercializând de la băuturi spirtoase și vinuri până la parfumuri, modă, bijuterii și ceasuri, scrie capital.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News