Luni, 16 august, încep lucrările de refacere a sistemului rutier pe breteaua Pasajului Băneasa între Ion Ionescu de la Brad și strada Studina.
Lucrările de refacere a sistemului rutier pe breteaua Pasajului Băneasa, între Bulevardul Ion Ionescu de la Brad şi strada Studina vor începe de luni, 16 august, informează duminică Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Traficul rutier va fi deviat pe trasee alternative, semnalizate corespunzător. Potrivit comunicatului CNAIR, finalizarea lucrărilor se preconizează în data de 25 septembrie 2021. Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale pot fi obţinute de la Dispeceratul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din Romania S.A., la numerele de telefon 021/264.33.33; 021/9360 sau pot accesa pagina de internet: www.cnadnr.ro/Situatia Drumurilor Naţionale.
Un bărbat aflat la volanul unui Mercedes SUV a fost filmat în timp ce întorcea pe un pasaj suprateran din Râmnicu Vâlcea, pe contrasens. Manevră extrem de periculoasă. Un șofer a fost filmat în timp ce executa o întoarcere pe un pasaj suprateran din Râmnicu Vâlcea, pe același sens de mers. El se afla la volanul unui Mercedes SUV de culoare neagră.
Imaginile au fost surprinse pe 18 iulie, în jurul orei 19:00 și au fost postate pe pagina de Facebook „Ai parcat ca un bou Vâlcea”, în acest weekend. Un Mercedes SUV de culoare neagră este surprins, în imagini, oprit ilegal pe un pasaj suprateran peste calea ferată din Râmnicu Vâlcea, de pe Bulevardul Tudor Vladimirescu.
O persoană care cel mai probabil a coborât din autoturism se observă în spate. Pietonul se asigură înainte de a traversa, desigur, printr-o zonă nepermisă. De asemenea, pentru că sensurile de mers sunt despărţite prin separatoare prefabricate din beton, persoana trebuie să le sară ca să ajungă pe sens opus. La scurt timp, pare să se îndrepte spre una din bretelele auto.
Șoferul nu-și continuă drumul, ci întoarce pe contrasens, cu toate că la câteva sute de metri distanță există un sens giratoriu, unde ar fi putut să execute manevra fără să riște viața nimănui. Totodată, pasajul nu este în linie dreaptă și vizibilitatea e scăzută.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News