McCann a revenit şi anul acesta, în cadrul Nopţii Albe a Galeriilor-ediţia 2011, cu o expoziţie neconvenţională. Este vorba de Galeria pop-up Sleep Walk de la parterul sediului McCann, unde expun trei artişti şi ilustratori urbani aflaţi în mare vogă: Aitch, Saddo şi Sinboy.
”Ei lucrează în tura de noapte (Nightshift) la McCann Erickson Pop-Up Gallery. Noi muncim din greu în timpul zilei, ei ne iau locul în timpul nopţii. Rezultatul? Când feeric, luminos şi magic, când la limita întunericului, violenţei, coşmarului şi groazei”, spun cei de la McCann.“Este o galerie Pop-Up, eveniment care se desfăşoară în al doilea an la noi, la McCann Erickson, în cadrul Nopţii Albe a Galeriilor. Ştim foarte mulţi oameni, artişti talentaţi, care ne sunt prieteni şi pe care i-am invitat şi în acest an să-şi expună lucrările….
Anul trecut a fost foarte mişto, la lumina lunii. Astăzi, vremea nu prea ţine cu noi, dar sperăm să fie bine. Cum spuneam, ne place să-i ajutăm pe aceşti artişti foarte talentaţi: Aitch, Saddo şi Sinboy”, a declarat pentru Mediaddict Andrei Kaigorodov, Account Director McCann Erickson.
“Între noi e umor, e vizual, ne potrivim. E mai mult un dialog decât un show de ego, de genul: vreau să se vadă mai mult lucrările mele decât ale altuia..nu ăsta e scopul”, spune Sinboy (englez) despre colaborarea cu colegii români Aitch şi Saddo.
În cel mai autentic stil pop-up, cei trei au expus ilustraţii, picturi, colaje, busturi, parfumuri, personaje…Limita au fost pereţii camerei de la parterul McCann, nu imaginaţia.
Dar arta nu face casă bună cu stomacul gol. Lucrările erau de vânzare. Aitch începe de la 30 de euro şi nu sare de 250.
Pentru 60 de euro, cumperi un “moon zombie” de la Sinboy.
Cea mai scumpă lucrare (“Jabberwoky”) a lui Sinboy costă 300 de euro. Saddo începe şi el de la 70 de euro (“Snake” sau “Pinocchio”) şi ajunge, cu “Old Stories” la 700 de euro. Pe scurt: de văzut şi de consumat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News