Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a făcut o precizare la interviurile DC News privind magistrala de metrou M6, spre Aeroportul Otopeni: "Există întârzieri foarte mari în relația cu Primăria București".
Invitat la interviurile DC News, într-o discuție despre linia de metrou către Otopeni, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a declarat că "o vină a fost un pic și anul trecut", explicând că "s-a considerat că acea chestiune nu e prioritară".
"Să vă spun câteva dintre lucrurile pe care mi le-au spus și cei din management, cei care conduc instituția.
Dacă vorbim de acel M6, o vină a fost un pic și anul trecut, când s-a considerat de către conducere că nu mai trebuie să facem acea chestiune, că nu e prioritară. S-a revenit, ne respectăm măcar angajamentele pe care le-am făcut cu japonezii pe finanțare, dar anul trecut aia a fost decizia. Și știți foarte bine.
Pe partea de gestiune a autorizațiilor, a PUZ-urilor, da, mi-au spus colegii. În acest moment, există întârzieri foarte mari în relația cu Primăria București.
Trebuie să luăm autorizații de construcții, să facem PUZ-uri... Toate aceste lucruri sunt într-un ritm...", a spus Sorin Grindeanu la DC News TV.
Anterior, analistul politic Bogdan Chirieac a precizat că "metroul pe fonduri europene s-a terminat la 31 decembrie anul trecut. Am pierdut 600 de milioane de euro. Era metrou Gara de Nord - Aeroportul Otopeni, cu șase stații. (...) De ea se puteau bucura toate localitățile din zona de nord a județului Ilfov". "Sunt două tronsoane acolo.", remarca Grindeanu.
În cadrul interviului de la DC News, în care a fost invitat Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, jurnalistul Val Vâlcu a fost interesat de modul în care s-ar putea reduce tragediile pe E85, supranumit „Drumul morții“, șoseaua care leagă zona Moldovei de Capitală și care are o bandă și jumătate pe sens:
"Am o întrebare, apropo de modelul bulgăresc și Drumul morții, șoseaua asta pe care a făcut-o Băsescu, de are o bandă și jumătate pe sens, o nebunie. Bulgarii au aplicat modelul de două benzi pe dreapta, una pe stânga pe o distanță de 20 de km, după care se schimbă. Au împărțit cele trei benzi, cât e lățimea șoselei. Nu reușim să tragem niște dungi de vopsea invers, astfel încât să nu se meargă pe o bandă și jumătate, cu toate riscurile și tragediile de pe E85?", a întrebat Val Vâlcu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News