Contractul a fost atribuit firmei AD-HOC Advertising, fără a fi organizată o licitaţie. De altfel, potrivit anunţului postat pe site-ul e-licitatie, procedura aleasă pentru atribuirea contractului a fost cea a negocierii fără publicarea unui anunţ prealabil de participare.
Explicaţia alegerii acestei proceduri este, potrivit aceluiaşi anunţ, apariţia unei situaţii de urgenţă extremă survenită în urma unor evenimente care nu puteau fi prevăzute de autoritatea contractantă, informează Mediafax.
MAE a primit o singură ofertă, respectiv pe cea din partea firmei câştigătoare, criteriul de atribuire a fost cel al preţului cel mai scăzut. Valoarea finală de 28.000 de euro fără TVA este cu 800 de euro sub valoarea totală estimată iniţial.
Contractul a fost atribuit de Ministerul de Externe la 27 decembrie 2010, însă anunţul de atribuire a fost publicat la 21 februarie 2011.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu