Retailerul german de tip discount Lidl comercializează un sortiment de magiun de prune fără drept de marcă, acuză Bibiana Stanciulov, care a lansat pe piață ”Magiunul de prune Topoloveni”, amenințând că va acționa în judecată Lidl, ceea ce va stârni un adevărat conflict între producătorii români și marii retaileri.
”Hipermarketurile sunt infernul pe pământ. După crearea Raiului şi Iadului, au mai fost create hypermaketurile”, a declarat Stanciulov, în cadrul Forumului IMM de la Romexpo, citează Capital.
Bibiana Stanciulov a susținut că a fost amenințată la începutul anului 2011 de ”ultimul lanţ de magazine intrat pe piaţa din România” pentru că nu a acceptat să producă sub brandul lor. ”Din decembrie 2011 retailerul respectiv a apărut pe piaţă cu gemul de prune botezat Sympathica (vândut de Lidl - n. red). Pentru că am protecţie de marcă, voi acţiona pe toate căile împotriva acestui retailer”, a amenințat Bibiana Stanciulov, considerând că ”taxele totale de 64%” perceptute de marile lanțuri de retail sunt ”exorbitante”.
”Nu este normal ca în ţara ta să fii umilit de marile bănci care practică alte dobânzi în ţara de origine. De ce trebuie să fie dobânzi mai mari de zece ori aici. Care este răspunsul lor? Unul urât: d-aia!', susține proprietara companiei Sonimpex Serv Com, Bibiana Stanciulov.
"Magiunul de prune Topoloveni" este singurul brand românesc protejat de sistemul de calitate european al denumirilor de origine protejată și indicațiilor geografice protejate și cu un imn propriu.
Ascultă imnul Magiunului de Topoloveni
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu