Conducerea aeroportului Otopeni îi sfătuieşte pe pasageri să vină cu 3 ore înainte de îmbarcare, pentru că numărul ghişeelor de check-in se reduce drastic.
Conducerea Aeroportului Otopeni le recomandă călătorilor ca, de astăzi, să ajungă mai devreme pentru formalităţile necesare, cu 3 ore înainte de îmbarcare, întrucât încep lucrările de modernizare a benzilor pe care se procesează bagajele de cală de la "Plecări".
Până în luna august a anului viitor, numărul ghişeelor de check-in se reduce semnificativ, de la peste 100, la mai puţin de 80. Actualul sistem de procesare a bagajelor este vechi de 20 de ani, iar pentru înlocuirea cu un dispozitiv modern investiţia este de peste 20 de milioane de euro.
La finalizarea lucrărilor, capacitatea de procesare a bagajelor pe fluxul de plecări va creşte cu 40% şi vor fi disponibile şi 12 ghişee care permit pasagerilor să-şi depună singuri bagajul de cală, fără a mai apela la ghişeele de check-in, informează Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti, conform Rador.
Gestionarea bagajelor a devenit o problemă majoră pe aeroporturi, din cauza lipsei de personal, în principal. Asta pentru că, în anii de pandemie, călătoriile au fost mult limitate, iar angajații au fost concediați. Odată ridicate toate restricțiile, pentru că o problemă și mai mare avea să fie declanșată în Est, dar și prin faptul că noile variante de SARS-CoV-2 sunt unele ”adaptate”, ce nu mai fac atât de multe probleme sistemului medical, călătoriile au reînceput în forță. Într-o forță și mai puternică decât cea de dinainte de 2020, pentru că anii de pandemie, în care populația a stat în case - și din cauza restricțiilor- au venit la pachet și cu unele ”beneficii”, dacă le-am putea spune așa, respectiv cu economii. Astfel, românii - și nu numai - odată ce au devenit mai liberi, dar și cu ceva bani puși deoparte, au reluat călătoriile într-un număr chiar mai mare. Dar și companiile și aeroporturile au făcut economii în anii de pandemie și par că ar vrea să le facă în continuare dacă ne uităm la munții de bagaje ce zac în aeroporturi din toată lumea. Multe sunt bagaje pierdute. CITEŞTE AICI MAI MULTE
Un italian, un rus și alți bărbați de diferite naționalități au fost condamnați în Belgia pentru furtul unor cantități uriașe de kerosen destinate unei baze aeriene a NATO. Furtul a avut loc în perioada decembrie 2018 – septembrie 2019, când tensiunile dintre Rusia și Alianța Atlantică erau încă departe. Organizația criminală a folosit un sistem ingenios pentru a sustrage combustibilul destinat vehiculelor militare. O racordare ilegală la conducta de petrol care furnizează kerosen către NATO a permis bandei să fure peste 2 milioane de litri de combustibil, în valoare de cel puțin 2,5 milioane de euro.
Furtul, relatează Europa Today, a fost descoperit în vara anului 2019, când un reprezentant al Organizației Belgiene de Conducte a raportat scăderi anormale de presiune într-o secțiune a conductei de petrol la aproximativ 20 de kilometri de baza militară Chièvres, în vestul Belgiei. Dar adevăratul punct de cotitură a venit pe 17 septembrie 2019, când poliția belgiană a oprit un camion înmatriculat în Italia. Vehiculul care transporta o încărcătură de kerosen le-a permis agenților să urmărească baza de operațiuni a hoților de combustibil și să afle cum aceștia funcționau.
O parte din kerosenul destinat bazei militare a fost deviat printr-o conductă subterană de aproximativ 270 de metri lungime. Un sistem ”care necesită abilități de inginerie, planificare și profesionalism pe care eu personal nu le-am mai văzut până acum”, a declarat Frank Discepoli, avocatul unui cetățean moldovean care închiriase un depozit organizației criminale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News