Mall-ul AFI Palace Cotroceni din Capitală, principalul activ al grupului cu capital israelian AFI Europe România, a înregistrat anul trecut un venit operational net de 31 milioane de euro, cu 3% peste nivelul din anul precedent, a anunţat, luni, compania.
La nivelul tuturor afacerilor, AFI Europe România a obţinut venit operaţional net de peste 40 de milioane de euro, în creştere cu 8% faţă de 2014.
"Mall-ul AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, activul cel mai mare şi mai important al companiei AFI Europe România, a avut un venit operaţional net de aproape 8 milioane de euro în trimestrul IV 2015, şi de aproximativ 31 de milioane de euro în 2015, rezultate cu peste 3% mai mari faţă de cele înregistrate în anul precedent", se arată în comunicat.
Vânzările retailerilor din AFI Palace Cotroceni, exceptând cele din hypermarket, au crescut cu 9,3% în trimestrul al patrulea şi cu 8% pe parcursul anului trecut, în comparaţie cu 2014.
Pe lângă mall, AFI Europe România s-a extins puternic în ultima perioadă pe piaţa birourilor, după ce a construit cinci clădiri chiar lângă centrul comercial.
"Odată cu finalizarea clădirii de birouri AFI Park 4&5, portofoliul nostru a crescut la 180.000 de metri pătraţi închiriabili. De asemenea, pentru AFI Palace Cotroceni am finalizat anul trecut două extinderi, iar alte dezvoltări sunt plănuite pentru centrele comerciale din Cotroceni şi Ploieşti în 2016", a declarat directorul general al AFI Europe România, David Hay, citat în comunicat.
Compania anunţă noi proiecte în România, precum un nou centru comercial de 45.000 de metri pătraţi în Brasov şi un proiect de birouri, de 50.000 mp, de pe Şoseaua Progresului din Bucureşt. Construcţia este plănuită să demareze anul acesta, pentru a profita de evoluţia pozitivă a economiei româneşti, motivează reprezentanţii companiei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News